- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- OLED TV topic
- Hobby elektronika
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házimozi haladó szinten
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Tökmindegy, hogyan inicializál, akkor is kell a grafikus meghajtónak a dedikált mag a Dunia új verziójában. Most hogy ez az első, vagy a sokadik lényegtelen, ami számít, hogy két magnál nem lehet hármat kiosztani.
Haladni kell a korral. Mind tudtuk, hogy ez az idő is eljön.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Két darab kétszálas. Ez sem ajánlott, de fut. Hivatalosan négy fizikai mag az ajánlott. Azzal garantált az akadásmentes élmény. Az i3-ra is vannak problémák, de az Ubi arra azt mondta, hogy ez a HT jellegzetessége. Ezen nem tudnak javítani. Ezért van a hivatalos gépigényben minimum négy valós mag igényként.
(#22) pakriksz: Ez egy DirectX 11 probléma. Hiába van egy rakás processzoridő szabadon, ha nincs rá mód, hogy kihasználd.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz djculture #27 üzenetére
Azoknál minden szál dedikált erőforrásokat kap, tehát olyan, mintha két valós magod lenne. A HT azért más mert csak a szálak fele kap dedikált erőforrást.
Az csak egy Activision baromság. Az Advanced Warfare is ilyen. Lesz rá egy patch és menni fog. Persze a patch erre a Black Ops 2-nél is hónapokkal később jött.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem az fps-sel van gondja, hanem a rendszertelen akadásokkal. Ezt a Fraps nem mutatja ki, mert nem méri be a draw call checket. Ehhez FCAT kell. De szándékosan ajánl az Ubi valós négymagost, mert a HT akadós két maggal. Az élmény amit kapsz nem jó vele.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TESCO-Zsömle #32 üzenetére
Van egy ismert hibája a játéknak, hogy bizonyos USB eszközök mellett nem indul el. Nem tudni miért. Igazából erre csak a régi PS/2 eszközök jelentik még a megoldást. Le kell húzni az összes USB-t és tiltani kell a vezérlőt a vezérlőpultban.
Nyilván a kétmagos korláttól ez még egy Ubisoft játék marad, vagyis a béna PC-s port citromdíjára hajt, ahogy az AC Unity.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz AxBattler #90 üzenetére
Amitől szenved a Dragon Age Inquisition az egy Frostbite 3 betegség. Ha van kétmagos négyszálas CPU-d, mint ugye az i3, akkor azt úgy fogja elosztani, hogy az első magra megy a main thread, és a másodikra a job thread, és a grafikus driver a Dragon Age-ben már két szálat kap, azt a két szálat, amelynek a dedikált erőforrásai a magok szintjén már le vannak foglalva. Mivel a Frostbite 3 a drivert is akadályozza előfordulhat, hogy lefagy a program is. De ez koncepció. A Frostbite 3 DX11-re eleve úgy van elkészítve, hogy gyors a motor, de lehet, hogy fagy, és ez a jelenség i3-mal felerősödik.
Neked egyébként ott a Mantle mód, ami garantáltan stabil, mivel Mantle alatt eleve nincs driver szál, illetve direkten lehet a Hyper-Threading igényeire optimalizálni. Ezért rakták bele.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz AxBattler #196 üzenetére
A Far Cry 4-re nyilván azért ajánlanak minimum valós négymagost, mert azzal lesz olyan az élmény, amilyet a fejlesztők elképzeltek. De ez csak egy játék.
(#197) tamikomac: Nincs elég magja. Elindul, de nem lesz jó az élmény. A Far Cry 4 minimum gépigényében az a két proci jó kiindulási alap. Azoknak megfelelő teljesítményű valós négymagos proci lesz jó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz AxBattler #206 üzenetére
Csak a 7600-as olyan gyors, mint az Ubisoft által minimum ajánlott valós négymagosok. A többi az lassabb.
(#213) sb: Csak mindenki elfelejti, hogy konzolon a programfuttatásnál lehetőség van alacsony szintű elérésre, ami gyakorlatilag lényegtelenné teszi a processzor szempontjából a limiteket, mert a GPU parancsok egymilliószor gyorsabban is beírhatók a parancspufferbe.
Itt a Dragon Age Inquisition esete is. Az is csak DX11-ben fagy kétmagosokon, tehát amúgy a hardver elég lenne a futtatáshoz, csak a hagyományos API már nem ad rá lehetőséget.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sajnos nagyrészt igen. De ez csak a PC-re jellemző gond. Ott tényleg 50-60%-os a többletterhelés a friss játékoknál. Ez azt jelenti, hogy ennyivel több felesleges munkát végez a rendszer, és ez a többletterhelés még a párhuzamosítást is akadályozza, mert rengeteg stall lesz a rendszerben, amelyeknél nem lehet látni, hogy mi az oka, tehát javítani sem lehet. Lásd AC Unity. Muszáj kiadni így, mert nincs lehetőségük javítani a hibákat, ha nem látják, hogy hol keletkezik a stall. Ezért kértek a fejlesztők új API-kat, hogy ezt az egészet eltüntethessék a PC-ből.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen, a low-level API-k mellett a sok gyengébb mag jobb, mint a kevés erős mag. Ha semmi sem akadályozza a párhuzamosítást, akkor ez nyilvánvaló.
Azért a Frostbite 3 távolról sem egy szabályok betartására tervezett motor. Azért olyan gyors, mert rengeteg rendszerkomponensnek nem engedi meg, hogy elvégezze a feladatát. Ezt nem ajánlott megtenni, mert instabil működéshez vezethet. Amúgy persze, meg lehet írni DX11-re is stabilra, csak fele olyan gyors lesz mint most. Ez nem mindegy. Meg igazából annyira nem instabil, néha bedob egy device_hungot DX11-en, amit a kevés mag felerősít, de elfogadható időközönként, illetve nem is ajánlják a kétmagosokat még a játék dobozán sem. A plusz sebesség így többet ér.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából a Java már most itt van. Lambda és Stream használata kell hozzá Java 8-ból. Ha azokkal írod meg ma a programokat, akkor azok automatikusan GPGPU-val gyorsítottak lesznek a Java 9 és a HSA Runtime telepítésével. Ha nem bírod kivárni, akkor van HSA-s Aparapi.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem tőle. Az Ubisofttól. Ezért ajánlanak valós négymagost, de elfogadom, hogy a itt mindenki olyan magasan képzett, hogy hülyének nézheti a fejlesztőket. Te is rengeteget leraktál már az asztalra, hogy ezt megtedd.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egy szóval sem állítottam, hogy az Ubisoftnak nincsenek hibái, de igen reális az a nézet, hogy a valós négymagost ajánlják, mert a mai motorok kivétel nélkül job rendszerek, ahol egy mag kell a főszálnak, és egy legalább kell a job threadnak, és akkor még ott van a DX11-es grafikus driver, amely 3-5 magot is felzabálna, ha megadnák neki rá a lehetőséget. Persze a Far Cry 4-ben nem adják meg, mert kivették a játékból a deferred context fícsőrt, de ettől még egy-két magot elvisz, mert ha nem adnák oda, akkor sok lenne a stall.
[link] - itt háromnegyed órát beszélnek ennek az egész problémának az alapjáról.
Az Ubi is tudja, hogy technikailag futtatható, csak nem akarják, hogy rossz élményt kapjon a játékos.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás! Intel Core i3 9100 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Intel Core i3 10105 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Intel I5 13600KF 14mag/20szál - Új, Tesztelt - Eladó! 88.000.-
- Beszámítás! Intel Core i9-11900 Processzor - Garancia & Számla - Utolsó Darabok
- ELADÓ - Ryzen 7 5800X