- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Május 7-én bulit tart a Huawei
ma Méghozzá Dubajban, ahol új termékek várhatók. Ezek a Watch Fit 3 és laptopok lehetnek, a Pura 70-es telefonok maradhatnak Kínában.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kikikirly
senior tag
válasz kikikirly #10 üzenetére
Visszatérve a drága licencre, nem lehet azt mondani hogy ez egy jól működő megoldás.
Oké hogy egy játékból relativ sók pénzt tudnak behúzni,de ha egy cég hajlandó ezt megfizetni,aki ráadásul nem futószalagon gyártja a játékokat.
Prohardveres cikkek alapján,nem kevés pénzből készült el a motor,befektetők szeretnék viszontlátni a pénzüket, ennek így mi értelme???[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz kikikirly #10 üzenetére
De van. Rengeteg. Például van egy csomó olyan fény a játékokban, amelyek nem vetnek árnyékot, és ez egészen szürreális, a valóság nem ilyen. A réjtrészinget addig felesleges figyelembe venni, amíg csak effektekre használjuk. Majd 15 év múlva ki tudja váltani a raszterizálást, és akkor lesz haszna a fénykezelésre is, többek között az emberi bőr felületét is egészen jól lehet majd megjeleníteni, nem kelt majd plasztikus hatást.
A gyakorlatban mindenkit az érdekel, hogy mennyire sok shadow casting fényforrással lehet dolgozni, mert minél kevesebb vethető be egy jelenetben, annál több lesz az az utómunka, amivel ezek hiányát valahogy el lehet fedni. És ezek bizony drága munkaórák ám.
A töltényhüvelyek a DX12 előtt sem jelentettek igazi problémát. Instancing mellett kezelhetők. Nincs különösebb technikai akadálya annak, hogy megmaradjanak a törmelékek a pályán, ha van elég memória.
Már kiadtak hármat (Aots+önálló kiegészítő, Star Controll). A Stardock további 7-et készít. A Nitrous 2-re az Oxide VR játékot csinál.
A fő cél azonban nem a játék, mert kevés pénzt tudnak rajta keresni. A fő piac a Google, Amazon, Microsoft, hogy licenceljék a cloudjukba a technológiát. Ma már pusztán szimpla motort fejleszteni nem nagy üzlet. A Unity letarolta a piacot, a többiek pedig hiába próbálkoznak, nem igazán ebből élnek meg. Ezért csinál az Oxide olyan dolgot, amit még előttük senki: alapjaiban cloudra tervezett leképezőt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- 10x R5 430 2GB DDR5 egybe (zörgő ventis)
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//