Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fiery

    veterán

    válasz polika #6 üzenetére

    En csupan arra probaltam ravilagitani, hogy nem a sporolas az oka annak, ha valaki nem akar olyan szintre jutni a driver optimalizacio kapcsan, ahol most az AMD es nVIDIA all jelenleg. Brutalis meretuek a drivereik, a letezo osszes jatekhoz tobb-kevesebb sikerrrel hozza van igazitva a hardver -- de ennek tenyleg van ertelme? Ha igen, akkor miert akar(t) mindenki a low-level utra lepni, beleertve a hardver- es jatekgyartokat is? Nem lehet, hogy az Intel ezuttal okosan kimarad(t) az ertelmetlen, veget nem ero driver foldozasbol, es inkabb azt propagalja, hogy csinaljuk maskepp, ertelmesen, okosan? :) Ha az Intel negyedevente cca. 3 milliard dollaros R&D-jehez hozzaadod az AMD _teljes_ R&D-jet (amiben rengeteg minden van, nem csak a videodriver fejlesztes koltsege), me'g akkor sem lenne oriasi a kulonbseg a mostani allapothoz kepest. Nem mondom, hogy meg se kottyanna az Intelnek, de nem is lenne keptelen elkepzeles ennyivel tobbet kolteni. Ergo, nem azon mulik ez, hogy az Intel nem akar erre penzt aldozni, hanem sokkal inkabb azon, hogy nem latjak ertelmet ezzel foglalkozni. Egyszerubb, ha okosabban oldjak meg a problemat, mar ha meg lehet oldani okosabban. Ennyi erovel az Apple-tol is vehetnenek peldat, mondhatnak, hogy a pre-DX12 es az OpenGL 4.x vonal olyan f*s, mint a Flash, es 2017-tol csak DX12 es Vulkan tamogatast adnak a Cannonlake-hez mondjuk. Persze -- a jatekpiacon legalabbis -- nincs akkora erejuk, hogy ezt megtegyék, de erdekes lepes lenne, es erdekes helyzet ele allitana a jatekgyartokat is. Nem fog megtortenni, nem is erdemes errol beszelgetni, csak mint irrealis lehetoseget vetettem fel :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák