Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz lenox #75 üzenetére

    Pedig erre megyünk. Az OS oldalról a támogatása ennek nagyon gyenge, és valószínű, hogy ez leghamarabb a Win 9-ben változik meg, de az új DirectX 11.1 azért vezette újra be a Caps biteket, hogy a különböző virtuális memóriák kezelése megoldható legyen az API-n keresztül. Az AMD az x86-ot támogatja, míg az NV az ARM-ot. Nyilván ez a része licenckérdés. A támogatás az API kiterjesztésein keresztül lehetséges.
    Carmack az OpenGL oldaláról támogatja majd ezt, de a Rage-ben már nem (ebbe a játékba sosem kerül bele, nincs értelme bepatchelni egy ilyen bonyolult változtatást). Az ID Tech 5-re írta, hogy próbálgatja az előnyöket, és bekerül a támogatás a motorba. A későbbi játékok használhatják.
    A virtuális memória elérése a leggyorsabb mód. Ha lehetőség van rá, akkor erre kell ráugrani. Márpedig a DX11.1 és az új OpenGL lehetőséget ad rá. Gyártói kiterjesztésekkel ugyan, de lassan ezek használata elkerülhetetlen lesz.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák