- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
Hirdetés
-
Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
ph A HW-Q990D/EN 11.1.4 csatornás, külön mélynyomóval megtámogatott termék.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Hi-Fi RUSH - Ismét felbukkant a Nintend Switch változat
gp Ezúttal az európai korhatár-besorolás oldalán találkozhattunk a játék adatlapjával, egyre esélyesebb hogy újabb platformra is befut a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#90088192
törölt tag
Csak egy kosza ötlet tudom mar mindegy mert megvetted:
A malomkerék miatt úgy pattog az úton ahogy azt sejtem, és amit írtál a gerinc sérvedről, hat nem tudom összerakni.
Asszonykámnak egy Ford Fiesta(WQ) jutott, neki is 16" felnik vannak fenn, de a varosba nem lehet benne megmaradni pedig elég jó utak vannak és nekem sincs semmi komoly bajom a hátammal.
Volt KIA RIO is na arról ne beszéljünk mert az ülések egyszerűen katasztrofálisak voltak egy 1000km oda meg 1000km vissza úton gyakorlatilag teljesen beállt a hátam(Nem én vezettem ez volt a vicc), mondom úgy hogy lenyomtam nem kevés kilométert egy Toyota Hiace-el.A legkényelmesebb autóm talán a Holden Commodore volt, de lehet a Mitsu Magna(3db is volt 3 különböző évjárat)
Ezert nem teljesen értelek, értem hogy pénz, de ha mar megvan a baj a hátaddal, akkor ez nekem így furcsa
-
#90088192
törölt tag
-
#90088192
törölt tag
de az i20 15" aluval kevésbé volt komfortos, mint ez a 16"-al
Ez érdekelne, mi okozhatta ezt?
Az lényegtelen, hogy nagyváros vagy nem, az út egyenetlensége minden sebesség mellett vibrációt kelt, a kérdés ez milyen tartományba esik amikor eléri a tested. Egy tárgy rezonancia frekvenciája meg ugye sok mindentől függ de a lényeg a gumi oldalfala minél nagyobb annál több energiát képes elnyelni ebből a rezgésből, és ugye így kevesebb jut át az útfelületről ami interferálni tudna a hajtáslánc-motor-felfuggesztes álltál generált rezgésekkel, így kisebb az esélye annak, hogy az autód menet közbe elkapja a sajátfrekvenciáját. Ami pl keresztbe bordázott utakon sokszor előjön, pl 20 km/h órás sebességnél meg annak többszörösénél az egész kasztni beremeg és a füled bedugul, de ha gyorsítasz vagy lassítasz akkor minden jó. Na én erre gondolok kicsiben
De ahogy írtam max kíváncsi vagyok mi okozhatta ezt a különbséget, őszintén szólva próbáltam sok járművet és az alacsony oldalfalú gumik Mindig rosszabb élményt nyújtottak nekem ugyan azon a járművön. Aztán lehet csak én vagyok pont ilyen szerencsétlen -
#90088192
törölt tag
Félre értesz, UGYAN AZON A JÁRMŰVÖN 2 fajta felni, átmérőre azonosra kihozott gumikkal szerelve
A jobb futóműnek meg jobbnak kell lennie egy nagyobb oldalfalú gumival SZVSZ, persze romlik az oldalirányú kúszása, de ugye pont azt írtad neked ez pont hogy lényegtelen.
De ahogy írtam Lényegtelen
Vigyázz magadra, meg másokra