Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    válasz K0vasz #22 üzenetére

    DLSS-el is egész jó irányba indultak el a zöldek.Irreális volt elvárni hogy mindjárt első gennél nem veszed észre a különbséget...
    DLSS 2.1/3.0 elvileg megint javítanak a minőségen, Radeon PC-fronton nem hallani alternatíváról. Holott józan ésszel könnyen belátható hogy 5-8K felbontás +sugárkövetés Brute force kiszámolás nem járható út,arról nem beszélve hogy a 4K felbontás is sokkal könnyebben lecsuroghat belépő/közép kategóriába ha nem kell natívan számolni.Konzoloknál sem hiába trükköznek a felbontás skálázással.
    Ray Trace Infinite teljesitmény igénye miatt szintén ésszerűbb/hatékonyabbnak tűnik a dedikált RT magok bevetése,mint a sima ALU tömbök erre való ,,pazarlása"(Nyilván nem tudsz ugyanannyi plusz Shader magot betenni mint ahány egyszerűbb felépítésű fixfunkciós RT magot gyártási-fogyasztási okból egyaránt).Konzolnál megértem hogy a grafikát előbbre helyezik mint a sugárkövetést, így a fejlesztő szabadon dönti el mire használja fel a rendelkezésre álló teljes számítási kapacitást,viszont a PC-s videó kártya árak mellett jogos elvárás a vásárlótól hogy kapjon valami pluszt a pénzéért. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák