Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz lenox #165 üzenetére

    Például ott a DirectCompute-ban az LDS. Ezzel a post-process effektek feldolgozás erősen felgyorsítható. Egy nagyobb VGA nyilván elbánna mindennel, de egy IGP már nem. Ezeknek az új API-k jelentik a sebességet.

    A Purevideo az olyan, mint az UVD. Szimpla dekódolómotor. A képminőség javítása a shaderekből jön. Ezért vannak eltérő HQV 2.0 eredményei a különböző sebességű termékeknek. A Purevideo ugyanaz bennük, de a shaderes post-process már nem, mert egy kisebb GPU nem biztos, hogy elbírja. Ezt a gyártók driverben szabályozzák. Persze, ahogy láttam az NV és az AMD ezt felülbírálhatóvá teszi. Adnak egy alapértelmezett beállítást, amit úgy finomhangolsz, ahogy akarsz.

    Igen a noise reduction is a része. Ennél viszont sokkal több van egy driverben. A Catalyst-ben például van: Smooth Video Playback, Dynamic Contrast, De-blocking, Mosquito Noise Reduction, De-noise, Edge-enhancment és Steady Video. Ezek mind shaderrel dolgozó eljárások. Hasonlóak vannak az Intel és az NVIDIA driverében is. Nem mind és nem ilyen néven, de a céljuk ugyanaz.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák