- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen SSD-t vegyek?
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- ASUS ROG Ally
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Dodge94
tag
válasz Jim Tonic #48 üzenetére
Meg két mérnöki diploma és szakmai tapasztalat fröccsöntés terén Bár polimerekkel dolgozom, el tudom dönteni egy fém alkatrészt látva, hogy mennyire lett túlkomplikálva a design, akármennyire is meghaladja a te szürkeállományodnak a határait.
@Hieronymus: Veyronból 450 készült, gondolom Chironból és Divoból is hasonló mennyiségekre lehet számítani. Szériánként 2000 darab esetén szerintem már megtérülne egy öntőszerszám.
-
nemlehet
őstag
válasz Jim Tonic #48 üzenetére
Mert lehet, hogy itt elsősorban nem a 8 általánost végzett réteg kommentel, hanem valamivel magasabb a szinvonal. Én is gépészmérnök vagyok, ráadásul gyártástechnológus szakirányon végeztem, hegesztéssel majd 3D nyomtatotással foglalkozó cégnél dolgoztam elég sokáig. Ma már nem, de azért valamit ugye csak konyítok az egészhez.
Biztos nagyon jó érzés ilyen arrogánsan mindenkit kiosztani, mert aztán te tuti sokkal okosabb vagy csak mindenki helikopter, de tudod van egyrészt olyan hogy szakmai tapasztalat, meg tanulmányok, meg az iparban eltött idő.... Vannak dolgok amikben a fizikát nem lehet megb*szni, akármennyire is fáj ez a marketingeseknek.
Élből egy fontos szempont amit te láthatóan nem veszel figyelembe: Sokszor 1-1 alkatrész nem tisztán mérnöki szempontok alapján készül. Sőt... Kb soha sem. A marketing és a gazdasági elvárások nagyon sokszor felülírják a mérnöki szempontokat.
Az erősebb nem egzakt mérnöki fogalom. Milyen szempontból erősebb? Kopásállósága nagyobb? Sokkterhelést jobban viseli? Szakítószilárdsága nagyobb? Hőterhelést viseli jobban? Hajlítást? Ez ahogy nézem egyáltalán nem derül ki. Az se mindegy, hogy valami anyagában kedvezőbb tulajdonságú, vagy a létrehozott geometria miatt... Csak mert az utóbbi mindig egy adott terhelésre igaz, amint az a terhelési modell nem érvényesül simán lehet, hogy rosszabb eredményeket kapunk mint egy "hagyományos" formával.
Továbbá sokszor az se tisztázott, hogy mit hívnak 3D nyomtatásnak. Mert bizony sok cég egy egyszerű felrakó hegesztést is annak hív, mert jobban hangzik, trendibb, most ez buzzword.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Autós topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Futás, futópályák
- YouTube
- Kupon kunyeráló
- Vezetékes FEJhallgatók
- Turbo Kid teszt
- Milyen autót vegyek?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...