Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ragnar_

    addikt

    válasz Tyrel #1 üzenetére

    Részemről még annyi kérdés lenne, hogy mennyire lesz kompatibilis a VR játékokkal. Azért nem adnék ennyi pénzt, hogy 3D-ben nézzem a Windows asztalt...

    [ Szerkesztve ]

    Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

  • Ragnar_

    addikt

    válasz Tigerclaw #16 üzenetére

    Nem vitatható, hogy a játékfejlesztés célplatformja a konzolok, de pont ezért jó a dx12, ha egy xbox játékot 'egy kattintásal' tudnak PC-re portolni, így nem kell külön csapatot dedikálni a PC-s verziónak, max néhány ember aki esetleg optimalizál+a teszterek, és ha 1 mill. fogy PC-re egy címből, azért az is bevétel. És szerintem egy VR feature többet ad a játékélményhez bármilyen más grafikai effekt, beleértve a 4k felbontást is. Mondjuk a szemenként 1400x1400, az pixelszámra majdnem 4k. A szemenkénti 4k-val max. képeket lehetne nézegetni a mai hardvereken, vagy full komolytalan grafikán játszani, amihez meg fölösleges a jó fölbontás. A 2005-ös grafikai szintű VR demokat hagyjuk, vegyük alapul mondjuk a SW Battlefrontot. De tényleg jó lenne egy olyan egységes VR rendszer, mint a dx12 a PC hardvereknél, ahol ugye tök mindegy, hogy milyen gyártmány pl. a VGA a játék ugyanúgy fut. VR esetében mindegy lenne, hogy Oculus, vagy Vive, vagy WinVR menne az adott játék VR módban.

    [ Szerkesztve ]

    Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

  • Ragnar_

    addikt

    válasz Tyrel #19 üzenetére

    Nem vagyok szakember, de én is úgy gondolom, hogy a VR szetekben van egy mozgáskövetés, van egy sztereo3D megjelenítés, és van a kontroller, ami mindegyiknél ugyanazt 'csinálja' végeredményben. Ahogy sok játék játszható kontrollerrel is és egér+billentyűzettel is. Persze mindenképp kell, hogy maga a játék támogassa a VR-t, de onnantól elvileg kapja a headtracikg adatokat, a kontroller adatokat, meg van egy sztereo3D megjelenítés. Lehet, hogy kicsit az exkluzivitás is benne lenne a pakliban, azaz, ha egy játékkal játszani akarsz akkor Oculust vegyél, ha egy másikkal akkor Viveot, csak hát részemről ilyen felhozatallal egyiket se venném annyi pénzért amennyibe jelenleg kerül. Viszont egy ilyen winVR set már egész jó árban van, ha mondjuk egy gamer monitorhoz+egy kontrollerhez viszonyítom, de ha 2 játék fogja támogatni akkor az is tök fölösleges, addig használom a sima 3D visiont ahol lehet, sima 3D monitorral.

    [ Szerkesztve ]

    Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

  • Ragnar_

    addikt

    válasz Tyrel #21 üzenetére

    Valóban, 1400x2800 a teljes felbontás.. (nem 2800x2800 :B ), innentől a harvderigény is alacsonyabb. Néhány korábbi review szerint kb. 2x4K kellene a kompromisszummentes VR képminőséghez, én mondjuk még nem próbáltam, monitor szinten nekem az FHD is megfelel. Kérdés, hogy a szemenkénti ~4Mpixel milyen mértékű minőségjavulást eredményezne. Szerintem is az extra nagy képátlónál van inkább jelentőssége a 4K-nak, hiszen közelebbről lehet nézni pixelesedés nélkül, így jobban kitölti a látómezőt. Az FHD kijelzőjű telefonokat sem értem, de van aki szerint kell a 8-10"-ra az FHD...

    [ Szerkesztve ]

    Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

Új hozzászólás Aktív témák