Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nikk
senior tag
Nem kell nekem sem a cikknek sem hinni... Elég sokat használok PS-t ahhoz, hogy tudjam...
(mellesleg az AMD még mindig a játékos szegmensre koncentrál, az nVidia inkább a professzionálisra, nem véletlen, hogy minden nagyobb komoly grafikai munkákkal foglalkozó cég nVidia cuccokat használ...) A szolgáltatások miatt is többek között...
Aki azt írta, hogy rosszabb a képminősége meg ilyen marhaságok, hát őszintén az ilyen ember ki se nyissa a száját, mert lövése sincs az egészről... Ha a Matroxnak vagy S3-nak jobb a képminősége, az maximum 10 évvel ezelőtt lehetett, még az S3Savage idején, ahol S3TC-t használtak a textúrák minőségének növeléséhez és a memóriaigény csökkentéséhez...
A GCN architektúra lehet, hogy erősebb a jelenlegi nVidia CUDA architektúránál, sőt állítólag erősebbek a kártyák még játékok esetén is, de ez valahogy jelenleg sehol sem érezteti a hatását (egy pár alkalmazástól eltekintve, amelyek leginkább szintetikus teszteket foglalnak magukban, de a gyakorlatban csak kis szegmensekben használják őket)... A photoshop eredetileg erősen nVidia párti volt, gyanítom most sem pártolt el tőle, csak mindössze az történt, hogy a nagyobb videokártyaszegmens érdekében kiterjesztette a támogatását az OpenCL-re is. (After Effects és más programok is)
Minden esetre erősen érdemes megfontolni azt, hogy mire is költ az ember...
DIGIC
-
Nikk
senior tag
Persze van különbség, de nem egy PS alatt... Játékok és 3D alkalmazásokban van differencia, az eltérő algoritmusok miatt, de azok is elég minimálisak, nehéz különbséget tenni közöttük. Talán a PhysX hiány a legszembetűnőbb, illetve talán az élsimításban lehetnek még eltérések...
AMD fronton manapság elég számottevőek a microlag által okozott problémák, amiket nem igazán sikerült a gyártónak eddig kiküszöbölnie. A GCN architektúra még gyerekcipőben jár, fene tudja hány sebből vérzik, egyelőre nem érdemes kezdeni vele. Ez csak magánvélemény, de a Keplre már bejáratott rendszer, tekintve, hogy nem volt akkora lépés a Fermihez képest így jól optimalizált rendszer és driverek pörögnek alatta...
DIGIC
-
SylverR
senior tag
6200 alatt, és GF4 alatt anno elég konkrét képminőség különbség volt, már desktopon is. A mai helyzetet nem tudom, de nem is érdekel. Elég kétséges a múltja alapján az nvidiát grafikára ajánlani.
@Nikk: Hajjajj... Szóval ismét itt a - jajj, az én gépéúm nyóc mikromásodperccel gyorsabban végzi el a kontraszt növelést az adott képen, tehát sz@r vagy! elv... -. Ülj le, egyes...
[ Szerkesztve ]
Nem!