- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Házimozi haladó szinten
- E-book olvasók
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Technológiai forradalom kell ehhez még, mert a lítium kb. ugyanolyan gyorsan (50 év) elfogy a bolygóról mint az olaj.
Mire a magyar géppark 30%-a elektromos lesz, az még szerintem 15 év minimum.
TCSZ:
Tesla Model S Long Range has an EPA range of 370 miles (600 km), higher than any other electric car.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
nagyúr
milyen elektromos hálózat lesz az, ami elbírja a töltési terhelést
Kb. bármelyik. Max azzal lehet gond, ha a panelablakból kilógatott hosszabbítókkal töltenek majd sokan egyszerre, mert azt a 40 éves panelen belüli hálózat nem fogja bírni. De az utcai töltőhálózat simán fogja bírni.
Nem az autók lesznek a legnagyobb fogyasztók akkor sem, mint ahogy nem az autók a legnagyobb üzemanyagfogyasztók most sem...Aki él és nem boldog, az téved!
-
vidotom
kezdő
Konkrétan a magyar villamoshálózatot tekintve semmilyen alapvető változást nem jelentene az sem, ha az összes jármű elektromosra váltana. Köszönhető ez elsősorban annak, hogy a hálózatunk még arra a rendszerváltás előtti időkre lett méretezve, amikor még nehézipari gyártelepek sokasodtak országszerte és Budapesten is. Azok java része már rég megszűnt, a hálózati kapacitás pedig hátramaradt. Nyilván fogyott belőle azóta az új infrastruktúrának és gyáraknak köszönhetően. De még mindig van bőven tartalék a rendszerben.
Népszerűbb töltési pontok környékén helyi kapacitásfejlesztésre szükség lesz, de a gerinchálózathoz hozzá sem kéne nyúlni.Mondjuk Németországban egészen más a helyzet, de MO-on nincs miért aggódnunk ebből a szempontból.
-
cucka
addikt
milyen elektromos hálózat lesz az, ami elbírja a töltési terhelést
Ez fejlődni fog az elektromos autózás terjedésével. Az áramtermelési kapacitás lesz a szűk keresztmetszet, ezt nyilván fejleszteni fogják.
Ha van igény és fizetőképes kereslet, akkor az infrastruktúra kiépül. A benzines autók elterjedése előtt se volt egyetlen benzinkút se.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Lalikiraly: Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- OLED TV topic
- Robogó, kismotor
- Gumi és felni topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- E-roller topik
- További aktív témák...