Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • creation

    senior tag

    válasz DonElvis #141 üzenetére

    Bró,

    Én ezzel a semmit mondó cikkel a Lenovo-t fekete listára tettem. Nem ez az egyetlen olyan lépésük, amivel keresztül húzzák az ember számítását. Nézz utána a Lenovo hazai szervizeltetésének, vagy garanciáztatásának. Encsi új táblagépére majd 1 hónapot kellett várnunk, pedig 3 napos csere garancia lett volna az egész!

    Vicc, hogy a szerviz ügyfélszolgálata kb a nulla felé konvergál és hogy kb a sehogy az egyetlen módja annak, hogy megtudd, éppen hol tart a vásárolt holmid a világban, vagy csak idehaza...

    A Lenovo nem elég, hogy supportban kezdi alulmúlni az ASUS-t, de ezt tetézik a termékeik egyre silányabb minőségével és az ilyen jellegű válaszokkal.

    Teljesen másképp néznék erre a cikkre, ha a blikk hozta volna le, vagy valamely bulvár oldal. De egy szakmai fórum és közösség részére ilyen módon reagálni szerintem kb a "le se szarom mit gondolnak" kategóriába tartozik. Lehet nem vagyunk elég hülye és nagy felvevő piaca a cégnek, így nekünk ez is elég (vagy az is ha Chinjuang Csücs / Joseph Barbara titkárnő ad választ a propaganda szöveg nyomán, elégedjen meg ezzel a Balkáni... Különben is milyen ország az aminek a neve Éhes?!).

    "Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"

Új hozzászólás Aktív témák