Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz smkb #5 üzenetére

    [link] - ezt azért túlzás mondani. Kompromisszum kell a 4 wattos fogyasztás miatt, de legalább nem kell konnektor közelében maradni. A konkurens talbetplatformhoz képest a Hondo sebessége a játékokban, így is 6-15x nagyobb. Sokszor persze az összehasonlítás lehetetlen, mert a program hibásan fut, vagy el sem indul az inteles megoldáson. Ezen sajnos még a direkt tesztprogramok is hátast dobnak számos hibaüzenet kíséretében.
    A gyártók általánosan kezdik beépíteni a mainstream platformokat a tabletekbe, de néhányan rájöttek már, hogy nem működik. A Fujitsun kívül öt cég biztosan hoz a CES-re Hondo APU-s tabletet (ezt nemrég döntötték el, hirtelen felindulásból). Hiába ad nagyobb teljesítményt a Core vagy az A szériás APU, egyszerűen nem lesz meg a tabletnek az elvárható üzemideje. Páran szimplán kicserélték a gépben az alapplatformot Hondóra, mert úgy kell a teljesítmény, hogy közben azért hordozható is legyen a tablet, és lehetőleg a passzív hűtés is maradjon.

    Kérdés, hogy a Razer mit akart. Ha valóban egy jól használható, hordozható, játékokra szánt tabletet, akkor valóban teljesen hibás döntés nem a Hondo APU-ra építeni. Ha az a cél, hogy egy otthonra alkalmas, vezetékes, kézben fogható játékgép legyen, amit esetleg egy gyors retyóra azért el lehet vinni, akkor tényleg ez a hardver az ideális. Viszont utóbbi megoldható Splashtoppal is. Ekkor bekapcsolva kell hagyni a nagyobb gépet, és az streameli a tartalmat a retyó erejéig.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz smkb #15 üzenetére

    A Hondo a tabletek között magasan a legjobb platform játékra. Akár elismered, akár nem a tények ezt mutatják. A konkurens tabletplatformok a grafikailag intenzív programokban a teljesítményét meg sem tudják közelíteni. Itt nem -10-20%-ról van szó, hanem 6-15x-ös különbségekről a Hondo javára.
    Nézd meg a Youtube-on, hogy mennyire használható a C-50 APU-val szerelt Acer Iconia W500 játékra. Ugyanazt tudja a Hondo APU, csak feleakkora fogyasztással.
    A Fiona a konnektorhoz való kötődéssel maga a nagybetűs kompromisszum. Egy hordozhatóságra tervezett tabletnél nagyobb kompromisszumot el sem tudok képzelni.

    Ha igazán hardcore PC-s játékplatformot akarsz, akkor az nincs 200 watt alatt. Tabletplatform viszont nincs 6 watt fölött. A kettő jelenleg összeegyeztethetetlen. Vagy az üzemidővel, vagy a teljesítménnyel kötöd meg a kompromisszumot. Olyan nem lesz, hogy mindkettőben jó.

    Használtam már Splashtopot. Annyit tud, ami egy ilyen rendszertől elvárható. Retyó erejéig pont jó.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #06658560 #32 üzenetére

    Azt írta, hogy nem játékplatform az, ami 1024x600-ban ultra low grafikára képes a játékokban. A valóság az, hogy a Hondo nem kevés játékot HD-ben visz medium grafikán. A régebbi vagy kevésbé gépigényes játékoknál a high is mehet, akár élsimítással.
    A tabletek között olyan platform nincs, ami ennek a sebességét egy játékban megközelíti: Flatout 2 , Diablo 3 , Freelancer , StarCraft 2 , STALKER: SOC , CS: Source , DMC4
    Az üzemidő aktív játék mellett az Iconia W500-zal 2-3 óra. Az ugyanolyan gyors Hondo feleannyit fogyaszt a C-50-nél, szóval a Fujitsu Q572 terhelés mellett előrevetített 4,5 órás üzemideje helytálló adat lehet.
    Ha hordozható játékgép kell, akkor nem kérdés, hogy ma a Hondo a legjobb platform bele. Ez kibírja órákig terhelés mellett is, és nem olyan lassú, ahogy azt sokan gondolják.
    Az pedig kifejezetten érdekes, hogy a 6-15x-ös IGP-s sebességkülönbség mellett az Atomhoz mérjük a játék szempontjából. Ekkora eltérés generációs szintű, nem csak a hardver miatt van, mert természetesen oka van annak, hogy az Intel már nem vállal gyári terméktámogatást a tabletekbe szánt Atomhoz. Azt viszont elmondani, hogy az egyik vacakabb mint a másik ... érteném, ha százalékosan kis különbségekről beszélgetnénk, de nem. Sokszoros tempókülönbség van a platformok között.
    Azt természetesen elismerem, hogy az Intel az új Atomokkal rengeteg hibás döntést hozott, így elvitte egy olyan irányba, amivel nemhogy jobb lett a versenyképesség, hanem egyenesen lemaradt úgy, hogy a Brazos két éve majdnem változatlan. Távolról sem mondom azt, hogy az AMD ezt a mérföldes különbséget csak magának köszönheti, mert valóban kellett hozzá az, hogy az Intel rálépjen a PowerVR-es ösvényre. Azzal, hogy a Windowson konkrétan nulla játékot optimalizáltak TBDR-elvű architektúrára az IMR-elvű Radeon IGP-nek már szoftverből nyert ügye van. A Z2760 és a Z-60 IGP-je között a nyers számok alapján maximum 6x-os tempókülönbség van, de sokat számít, hogy a Z-60 olyan architektúrára épít, amire lassan 5 éve optimalizálják a játékokat, míg a Z2760-ban a PowerVR-ről a legvadabb álmaikban sem gondolták a fejlesztők, hogy valaha bárki épít rá PC-s rendszert. Még tesztprogramok is crash-elnek rajta indításnál.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák