Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teréz Atya

    senior tag

    válasz E.Kaufmann #6 üzenetére

    A Phantom 3-nak van egy revíziója, ami arról hírhedt, hogy törik a motor felfogatásnál.
    Propikat a legkisebb sérülésnél jobb cserélni, filléres dolog.
    A motorok elvileg menthetőek lennének. Ha a tekercsek lakkja nincs sérülve, akkor sacc/kb csapágy csere után csak a harangban lévő mágneseket kell megtisztítani a rozsdától. Esetleg a vasnagot. Aztán ezt centrírozni, etc. Sok macera, és sohasem lesz már gyári. Amíg egy jobb motor 20 dolcsi nem rentábilis.
    Az elektronikából talán a szabik menthetőek kis szereléssel, a repvezerlohoz képest primitívek, csak egy mikrokontrollert meg FET-et tartalmaznak. Nade, ki a fene kockáztatna egy komplett gépet egy vízkáros szabi miatt.
    Szal ja, gazdasági totálkár a gép.

    A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

Új hozzászólás Aktív témák