Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #9 üzenetére

    Össze, csak nem érted meg, hogy min lehet javítani, és min nem. Az beviteli késleltetés mindig jelen lesz, még az output késleltetés is. Ennek minimalizálása folyamatos cél. Az OLED-et ezért említettem meg, mert az egy reális alternatíva a kijelzőre vonatkozóan.
    Amin sokat lehet reszelni az az API és az OS. Például a mai grafikus API-kban minden memóriamásolás implicit, vagyis nincs kontrollod felette. Ha ezt megváltoztatják, akkor rögtön nagyságrendi gyorsulást lehet elérni ugyanazzal a grafikával, vagyis csökkenni fog a számításhoz szükséges idő.
    De ha úgy gondolod, hogy ez nem realitás, akkor most szólj a Crytek, Unity és Crystal Dynamics triónak, mert ők most építik be a Mantle-t. Nyilván ezeknél a cégeknél sokkal nagyobb szaktudással rendelkezel, így jól esne nekik a figyelmeztetésed.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák