- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HuMarc
addikt
Kérlek, homályosíts már fel, hogy mi köze a MegaTexture-nek a konzolokhoz Meg azt sem teljesen értem, hogy milyen logika mentén vonsz párhuzamot a MegaTexure technológia használata és egy játék mérete között. Csak mert a MegaTexture az egy nagyméretű fájlban tárolja egy egész pálya textúráját, míg hagyományosan sok kis fájl tárolja a textúrákat. És szerintem sok kicsi = egy nagy, szóval ez a játék méretét nem növeli meg.
++++++++++++++++++
Far Cry 4: Nekem tetszett a Far Cry 3, bár a korábbi részekkel nem játszottam, és a 3-mal sem sokat, mert konzolosként az FPS-játékok nem a szívem csücskei (Egy TPS-nézetű FC-nak azért eléggé örülnék, bár ezt már tényleg nem kéne Far Cry-nak hívni.).
Szerintem két oka lehet annak, hogy nincs eső: egyrészt hogy nem fér bele a megjelenési időbe (ez a valószínűbb, és ez esetben ez egy nagy kicseszés a játék fanjaival) a megvalósítása, másrészt hogy a next-gen éra hajnalán nem tudták megcsinálni elég jóra, ezért inkább teljesen kihagyták (ez utóbbi azért tűnik reálisnak, bár icipicit naivnak, mert pl. a köd 10 évvel ezelőtt azért volt a játékokban, hogy eltakarja a pálya távolabbi - ocsmányul kinéző - részeit, most meg, hogy a pálya túlvége is tud jól kinézni, így a köd egy olyan elem lett, amit igényesen kell megcsinálni. És így lehet ez az esővel is.)
[ Szerkesztve ]
-
Nem kell feltételen megatextúra az ocsmány látvány/nagy gépigény kombináció eléréséhez, csak trehány és/vagy hozzá nem értő programozók. Rengeteg ilyen játék van a piacon, olyanok, melyek egyáltalán nem használnak megatextúrát és mégis rondák, de cserébe brutál nagy gépigényük van. Nem csak a Ubisoft csinálja ezt, hanem sokan mások. Én például meglepődtem azon, amit a Monolith csinált, mert korábban a F.E.A.R. 1-2t piszok jól megcsinálták minden szempontból, tehát technikai oldalról is kiválóak voltak. Na persze azok PC-re készültek, nem konzolra. A Shadow of Mordor konzolokra készült és a Monolith meglehetősen elhanyagolta a PC platformot.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
"de megatextura esetén garantálható a rossz minőség."
Ezzel viszont én nem értek egyet. A megatextúrát pont azért találták ki, hogy javítson a megjelenésen, hogy sehol ne legyen textúra ismétlés és illesztési hiba. Az nem a technológia hibája, hogy az eddig megjelent, erre épülő címeknél nem jól használták. Ez inkább a fejlesztőket minősíti. Na persze egy hatalmas nagy, nagyon részletes megatextúra elkészítése brutálisan sok időt emésztene fel, valószínűleg ez lehetett a hunyó a képletben.
Jó az id Software-nél "megbocsátható", ugyanis a Rage elkészültéig nem volt szabvány a hardveres rásegítésre. A másik két játéknál viszont érthetetlen, hogy miért nem alkalmazták a D3D 11.2 szabványt.
Megatextúra téren úgy tűnik, hogy a kis lengyel The Farm51 nevű stúdiónak kell megmutatni, hogy mire találták ki ezt a technológiát és hogyan kell rendesen használni.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
-
Pontosabban reméltem, bőven a megjelenés előtt, hogy a Tango használni fogja a D3D11.2-t, de akkor még nem tudtam, hogy a japánok ilyen magas ívről sz*rnak a PC-sek fejére. A lengyel stúdiók viszont pont ellenkező viselkedést mutatnak, ők készítik manapság a legjobb PC-s címeket és ők nagyon odafigyelnek erre a táborra. Ezen felül ahogy a cikk is említi a Farm51 használni fogja a D3D 11.2-t, de a Tango-nál egészen a program megjelenéséig bizonytalan volt a dolog.
Én inkább úgy módosítanám a korábbi állításod, hogy nem a megatextúra, mint technológia, hanem az id Tech5, mint grafikus motor egy totális zsákutca.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
E mellett még figyelembe véve, hogy a The Astronauts nevű, kis 8 fős lengyel csapat mekkora csodát művelt egy módosított Unreal 3 motorral (The Vanishing Of Ethan Carter), nem lennék meglepve, ha a Farm51 is egy csodát csinálna ugyanezen motorral, pontosabban egy erősen átírt verziójával.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...