Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FLATRONW

    őstag

    válasz HuMarc #11 üzenetére

    Annyi köze van a megatexturának a konzolokhoz, hogy elsősorban arra lett kifejlesztve, jótékony hatással van a teljesítményére a közös memóriatartomány megléte, ami a Kaverit kivéve a konzolok fő tulajdonsága. A megatexturázás teljesítménye tényleg jó a konzolokon, nincs későn betöltődő textura, de minőségben semmi különbség nincs a PC-hez viszonyítva.. Itt jön képbe a hatalmas helyigény, ami a megatexturát használó játékoknál 50 GB környékén mozog és ocsmány minőséget nyújt függetlenül attól, hogy konzolos vagy PC-s a játék. Erre jó példa, hogy a Far Cry 2 3 és fél gigát foglalt és fényévekkel szebb grafikát mutatott fel, mint a megatexturás játékok.
    A lényeg az, hogy amíg a konzolok lesznek a középpontban, addig folyamatosan butulni fog a játékok grafikája és fizikája is. PC-re nem copy-pastolni kéne a konzolos dolgokat, hanem megcsinálni normálisan úgy, hogy az építsen a PC tudására és teljesítményére. Persze megértem, hogy konzolban van a pénz, de azért idegesít a dolog.

Új hozzászólás Aktív témák