Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nuke7

    veterán

    válasz dabadab #205 üzenetére

    Nem érzed. Itt van egy szellemi és morális felsőbbrendűség, amit azok nem érezhetnek, akik az EU parlamentben ülnek 10 ezer euróért amit az európai adófizetőktől kapnak....

    Csak azok érthetik akik a magyar adófizetők pénzéből kurvaznak és drogoznak, És közvetlen hatásuk van a magyar városok nak az ügyeire.

    ha liberális vagy, akkor ez undorító, ha keresztény konzervatív, akkor magánügy ;)
    Érezni kell! És minden jobban megy, a számok csak köcsög, liberális találmányok :K

    [ Szerkesztve ]

    https://youtube.com/user/nuke7

  • minek?:S

    őstag

    válasz dabadab #205 üzenetére

    Viszont, ha a MÁV-nál maradt volna a Cargo, akkor például nem kéne pénzért bérelnie a Starttól, nem kéne a pályahasználatért fizetni... Nyilván az RCH azért "jobb", mint a MÁV-Cargo, mert a MÁV a vontatási feladatokat ugyanazzal a szakadt, korszerűtlen és gazdaságtalan mozdonyparkkal végezte, mint a személyszállítást, holott, ha valóban olyan szakember lett volna akkor a vasútnál, akkor azért lobbizott volna, hogy a Cargo kapja meg a 25(sőt, akár a +25) Traxx-ot, a Start(akkor Trakció) meg kapjon motorvonatokat, EuroSprintereket. Na meg a másik, a karbantartás hiánya volt akkor is, csak akkor még csak pár éve. Nyilván akkor kellene költeni az infrastruktúrára és nem lenne maga a Cargo nyereséges.. de akkor a pálya nem lenne ilyen állapotban és a Start(is) gazdaságosabb lenne, mivel kevesebb késés lenne és kultúráltabb állomások --> több utas. Persze ez csak az ideális eset, ahhoz az kell, hogy ne csak kilopják a vasutat, ahogy teszik azt már 3 évtizede.
    ____

    Nyilván vicces az akkori Szerencsi ízt összehasonlítani a mai Milkáéval.. Menj le Szerencsre és nyugodtan kóstolgasd a palettát... bár még úgy is csak szubjektív véleményt tudsz alkotni, mert mindenkinek más az ízlésvilága.
    ____

    Bocs, de ez a része a hozzászólásodnak meg végképp értelmetlen. Mivel egy szóval sem állítottam, hogy nincs szükség diplomásokra, ezért ezt nem tudod számonkérni rajtam. Viszont csak pár példa az építőiparból: Az egyik diplomás főtervező nem tud különbséget tenni beton és terméskő között. Vagy amikor betervez 16 centi kőzetgyapot szigetelést a marha és te arra tegyél rá egy több száz kilós díszt és megkérdezed tőle, hogy azt mégis hogyan, mire azt kapod válaszul, hogy "oldd meg, te vagy a mester". Vagy amikor minden idiótaság oda van írva a tervrajzon, de az ács értetlenül nézi, mert valahol hiba csúszott a számításokba, értelmezhetetlen, ezért kénytelen a saját feje után menni, meg fafödémnél ~3m fesztávra 18x20-as gerendát ír .. de ott van az is, amikor egy erdőmérnök nem tudja milyen fák vannak az adott területen, mert nem tudja ránézésből megállapítani a fajtáját. És ezek most csak amik így hirtelen reflexből beugrottak, szerintem ez nem sértődöttség, viszont hűen mutatja a katasztrofális oktatási rendszerünket(2010 előttről is és a mostaniról is).

    Drakmusz

    Te amúgy jól vagy? Fáradtnak tűnsz :)) "kormányod".. ez az egy szó elég volt ahhoz, hogy eláruld magad, hogy lövésed sincs a dolgokról, csak próbálsz rugdalózni. Az meg, hogy Lázár mit mond, azt szerinted hol nem sz@rom le? Annak ellenére, hogy azt a videót én is elítéltem akkor is és most is. Migrációs kérdésben a legjobb, ha olyan kamionosoktól tájékozódsz, akik tapasztalták. Tudod az a baj veled(meg a hozzád hasonlókkal), hogy ahogy máris valaki nem a Te véleményedet fújja, akkor csakis Fideszes lehet.. 2018-ban sem a Fideszre szavaztam, idén az EP választásokkor sem. Sőt.. ha most lenne a választás, akkor senkire nem tudnék úgy szavazni, hogy utána melldöngetve jövök ki a fülkéből... de minek is magyarázkodom.. higgy amit akarsz! Csak nem ártana elfogadni azt, hogy aki nem tud azonosulni a baloldallal meg a "mai" liberális eszmékkel, az nem lesz automatikusan Fideszes.

    [ Szerkesztve ]

    Üdv.:M.

Új hozzászólás Aktív témák