- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
Aktív témák
-
james
aktív tag
Köszönöm a válasz. A GeForce-okkal nekem sem volt még problémám OpenGl és Cad viszonylatban, igaz én főleg LightWave-et használok. Tényleg érdekes, amit a 9700-ról írtál, ezek után érdemes a többi kártyát is komolyabban leinformálni. Sajnos az eladók nagytöbbsége ebben nem igen tud segíteni. (tisztelet a kivételnek)
Különben a topik többi része is érdekes. Felmerült, egy olyan kérdés is, hogy miért speciális a CAD OpenGl. A native dolgon túl én még annyit tennék hozzá, hogy ha jól tudom a játékok által használt OpenGl csak egy limitált része a teljes szabványnak, ezért 3D-s és CAD programokban nem minden játék kártya fut tökéletesen. Eddig a GeForce széria nálam jól működött ezért gondoltam, hogy más gyártóknak sem jelenthet az OpenGl implementáció különösebb gondot...hmm
A CAD-re optimalizáció a kiterjesztett utasításkészleteket leszámítva, a poligon kezelésben tér még el a Game kártyáktól. A játékokban föleg 2-5 ezer polygon van egy képen (ezek multitextúra) a CAD képernyőn 20-200 ezer (egyszerübb textúra ).