Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • james

    aktív tag

    válasz mzperx #1 üzenetére

    Azon mit értesz, hogy korrekt OpenGL? Én is gondoltam egy ilyen kártyára, ha nem lessz túl drága, vagy talán egy 9000 pro-ra, de szeretném 3D tervező programokkal is használni, ahol szükség van OpenGL-re. Esetleg ezekkel nem megy rendesen?

  • james

    aktív tag

    válasz mzperx #4 üzenetére

    Köszönöm a válasz. A GeForce-okkal nekem sem volt még problémám OpenGl és Cad viszonylatban, igaz én főleg LightWave-et használok. Tényleg érdekes, amit a 9700-ról írtál, ezek után érdemes a többi kártyát is komolyabban leinformálni. Sajnos az eladók nagytöbbsége ebben nem igen tud segíteni. (tisztelet a kivételnek)

    Különben a topik többi része is érdekes. Felmerült, egy olyan kérdés is, hogy miért speciális a CAD OpenGl. A native dolgon túl én még annyit tennék hozzá, hogy ha jól tudom a játékok által használt OpenGl csak egy limitált része a teljes szabványnak, ezért 3D-s és CAD programokban nem minden játék kártya fut tökéletesen. Eddig a GeForce széria nálam jól működött ezért gondoltam, hogy más gyártóknak sem jelenthet az OpenGl implementáció különösebb gondot...hmm

    A CAD-re optimalizáció a kiterjesztett utasításkészleteket leszámítva, a poligon kezelésben tér még el a Game kártyáktól. A játékokban föleg 2-5 ezer polygon van egy képen (ezek multitextúra) a CAD képernyőn 20-200 ezer (egyszerübb textúra ).

Aktív témák