Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyunyu

    félisten

    A legfeljebb 95 wattos processzorokhoz ajánlott, 301 grammos hűtő akár HTPC-be is érdekes lehet, ugyanis mindössze 65,5 milliméter magas, folyadékcsapágyas ventilátora pedig 7 voltos indulási feszültséggel bír,

    Nem sok az egy picit?

    22 centis YL ventimet 5V-2 diodanal kell kezzel noszogatni, hogy porogjon.
    5V-1 diodanal rohogve elindul, pedig az golyoscsapagyas, meg joval nagyobb tomeget mozgat.

    Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

  • nyunyu

    félisten

    válasz jedis #10 üzenetére

    Kíváncsi vagyok, hogy ezeken az All In gépeken átlagosan hány százalék hasznuk van a cégeknek !!!!???? Mondjuk érzésem szerint kb. 300%-ra tippelek !!

    Azt kifelejtetted a kepletbol, hogy az ilyen AIO gepekben a helyszuke+problemas hutes miatt nem asztali komponensek vannak, hanem alacsony fogyasztasu notebook cuccok, amik joval dragabbak.

    Meg az sem mindegy mibol van a burkolat.
    Anno, mikor ipari PCkkel fogalkoztam, a passziv hutesu verzio 30k-val kerult tobbe a massziv aluminium haz miatt, mint a full muanyag tesoja, pedig belul nagyjabol ugyanazok a komponensek voltak.

    Mondjuk az aluhazas annyira golyoallo volt, hogy fejmagassagbol pofaraesve sem serult meg a kijelzo, mert a 3mm vastag kava elnyelte az utest.
    Kijelzo serulest csak akkor lattunk, ha valaki okollel betorte, vagy felulrol raszakadt a viszkis polc.

    Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

  • nyunyu

    félisten

    válasz #65675776 #83 üzenetére

    Mert mekkora fos már a DAF CF, elvégre csak egy szerencsétlen 6,7l-es sorhatos van benne, és csak maximum 310lovas. Bezzeg a Viper-ben 8,4l-es V10-es van 640lóval. Egyértelműen jobb is. Azért megnézném egy Viper hogy húz el egy 35t-s félpótot...

    Oda mondjuk keves lesz a CF 310 pacival.

    Teherautoknal nem art a 10 paci per tonna, azalatt nem igazan tudjak dinamikusan mozgatni a rakomanyt, elso combosabb emelkedonel lehet keresni a nemletezo felezot.

    (Nem tudom, a kozepes Dafokban van-e felezo. Nagy XF szeria elotti 95-osokben volt, de azokbol a legkisebb is 350 pacis volt.)

    [ Szerkesztve ]

    Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

  • nyunyu

    félisten

    válasz khes #88 üzenetére

    Na igen.

    Amerikai nyergeseken pl. kotelezo a katapult gomb, amivel a pilota veszhelyzet eseten menet kozben is le tudja valasztani a potkocsit a vontatorol.
    Ugyhogy ott nem eletbiztositas fustolo potkocsi mogott haladni. :DDD

    ~20 eve nezegettunk az USAban egy hasznalt Kenworth K100-at, de arra jutottunk, hogy tobbe kerulne atalakitani az itteni muszaki eloirasoknak megfelelore, mint venni egy Europaban gyartottat.
    Pl. europai potkocsit sem lehet az amerikai nyergesre kotni, mivel az amerikai potkocsik legelejen van a kiralycsap, mig az europaiakon bo egy meterrel hatrebb.
    Emiatt a vontaton a komplett nyerget hatrebb kene tenni, hogy ne dontse le a fulket az elso kanyarban az europai potkocsi.
    Ehhez kepest az osszes fenyszoro csereje mar aprosag lenne.

    De az ultimate ellenerv a K100 ellen az volt, hogy Europaban a komplett szerelveny hossza 18 meterben van limitalva, igy ha koltsegesen at is alakitanank, hogy megfeleljen az itteni szabvanyoknak, akkor is csak rovidebb potkocsit huzhatna, ez meg a hasznos rakter rovasara menne.
    Nem lenne gazdasagos.

    Ugyhogy vegul rendeltunk egy akkor vadiuj Magnumot, amivel persze szivtunk, mint a torkosborz, hiszen mi voltunk az elso szeria betateszteloi.
    Alig 2 eves, 100e km-et futott teherautot ugy kivagtak muszaki vizsgarol, hogy ihaj.
    El volt repedve mindket elso fektarcsa, meg a gyari Hella fenyszorok foncsora is levalt.
    Ezeket persze a Renault probalta elkenni, mondvan user error, meg szokasos alkatreszkopas, de vegul csunyan bebuktak a nyakukba akasztott pert.

    [ Szerkesztve ]

    Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

Új hozzászólás Aktív témák