Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kansas

    addikt

    válasz fatpingvin #17 üzenetére

    De, pont hogy a te preferenciáidról volt szó.
    Idézem:
    "amíg a szabványos, open API-kat (OpenGL, OpenCL, Vulkan...) támogatják addig én ezt nem látom problémának"
    Ez konkrétan a te véleményed.
    Az enyém meg az, hogy ha a valódi fejlesztések mind gyártó-specifikusak, akkor azzal, ha nem használod őket, egy olyan közös nevezőre vagy kényszerítve, ami technológialag elavult/visszalépés, az egyetlen dolog, amit meghagy neked a fejlesztésekből az a nyers erő: a shader egységek száma/frekvenciája. Próbálj ki RT-t egy 1080Ti-on és rájössz, az mennyit ér.
    Az meg, hogy nem akarod tudni, mi az a "de facto standard"(amit ugye írtam) a te bajod. A DirectX pedig de facto standard már hosszú ideje, akkor is ha minden Linux mániás lesz*pja magát mérgében. A fejlesztések többsége a DirectX keretében történik, lásd DXR, DX12Ultimate stb...

    "hogy ennek ellenére mennyire használják az más szégyen kérdése" - ez megint a pingvines előítéleted. Az OpenGL a világon semmivel sem jobb(gyakorlatilag kb. egy legacy API ezen a ponton, a legfrissebb verziója 4+ éves), de a Vulkan is szépen lassan süllyed a mocsárba, ugyanúgy, ahogy a DirectX, a sok opcionális kiterjesztés létrejöttével.

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

Új hozzászólás Aktív témák