- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Azonnali fotós kérdések órája
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen TV-t vegyek?
- Mini-ITX
- Raspberry Pi
- Fujifilm X
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Androidos tablet topic
Hirdetés
-
Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
gp Az előzetes információk szerint a játék első 90 perce ingyen elérhető lesz bárki számára, a teljes verzióért természetesen fizetni kell.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
it Az SK Hynix jelezte: akkora a terjeszkedés az AI-szolgáltatások piacán, hogy 2024-re az összes, 2025-re közel az összes HBM chipet eladták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kansas
addikt
válasz fatpingvin #17 üzenetére
De, pont hogy a te preferenciáidról volt szó.
Idézem:
"amíg a szabványos, open API-kat (OpenGL, OpenCL, Vulkan...) támogatják addig én ezt nem látom problémának"
Ez konkrétan a te véleményed.
Az enyém meg az, hogy ha a valódi fejlesztések mind gyártó-specifikusak, akkor azzal, ha nem használod őket, egy olyan közös nevezőre vagy kényszerítve, ami technológialag elavult/visszalépés, az egyetlen dolog, amit meghagy neked a fejlesztésekből az a nyers erő: a shader egységek száma/frekvenciája. Próbálj ki RT-t egy 1080Ti-on és rájössz, az mennyit ér.
Az meg, hogy nem akarod tudni, mi az a "de facto standard"(amit ugye írtam) a te bajod. A DirectX pedig de facto standard már hosszú ideje, akkor is ha minden Linux mániás lesz*pja magát mérgében. A fejlesztések többsége a DirectX keretében történik, lásd DXR, DX12Ultimate stb..."hogy ennek ellenére mennyire használják az más szégyen kérdése" - ez megint a pingvines előítéleted. Az OpenGL a világon semmivel sem jobb(gyakorlatilag kb. egy legacy API ezen a ponton, a legfrissebb verziója 4+ éves), de a Vulkan is szépen lassan süllyed a mocsárba, ugyanúgy, ahogy a DirectX, a sok opcionális kiterjesztés létrejöttével.
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Autós topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Politika
- Opel topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- További aktív témák...