Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • babo105

    csendes tag

    Az elektromos meghajtásé a jövő. Ebben majdnem 100%ig biztos vagyok. Azonban, hogy hpgyan állítjuk elő az elektromos áramot az lesz kérdés. A hidrogén hajtás is jó lehet, csak ott ugye a hidrigén cella gyártása okoz fejfájást a sok ritka földfém igény miatt.

    Az akkumlátoros vonal nem rossz irány. DE! Van egy nagy de. A Jelenlegi felállásban, hogy az autóval együtt meg kell vegyem az akku pakkot nagyon nem jó dolog.
    Sokkal jobb lenne, ha végre az autóü gyártókat köteleznék egy szabvány akku forma támogatásra az autókban. Lehetne 3 féle verzió: 70KWh, 110KWh, 170KWH, így minden autóba meg lehetne adni, hogy melyiket támogatja.

    Hogy miért lenne ez jó? Mert végre az eddigi benzinkutak átépítésével meg lehetne oldani, hogy az autón cserélhető lgyen gyorsan az üres akku egy tele akkura.
    Mit nyernénk ezzel:
    - gyors "tankolás"
    - olcsóbb elektromos autó
    - eddigi benzinkut üzemeltetők továbbra is lenen munkájuk, de már akku csere és töltés
    - nem kellene a háztartásokba elvinni az áramot amivel töltik az autójukut az emberek
    - akku gyártásra és töltésre külön ipar épülne fel.
    - akku lassu töltése valahol városon kívül, ahol rendelkezésre áll nagy kapacitás és töltőáram
    - az akku úgy lenne megcsinálva, hogy tényleg hosszú távon jókl bírja.
    - lassú töltés kedvez az akku élettartamának
    - töltés tényleg megvalósulhat tisztán megújulóból
    Mit "vesztenénk":
    - az akut csak bérelnénk, ezért nyilván többet kéne fizetni mint egy töltésért

    A fentiek mind csak saját gondolatok, de én nagyon várom, hogy mikor esik le valakinek, hogy például ha ma Magyarorszgon minden autót éjszaka egyszerre akarunk feltölteni, akkor ahhoz közel 3,5GWh köztt van. Azaz óránkáént 3,5 wigawat áramot kellene töltésre használni. (számolás: 70KWh-s akku, 8 óra töltés, 400.000 autó, veszteség mentes). Tehát nem fog menni ezzel a konstrukcióval és mindenki jól át lett verve.

Új hozzászólás Aktív témák