- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Frissítve! Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
ma Rengeteg Samsung megkapja az AI alapú nyelvi, képi és keresőfunkciókat.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dezz
nagyúr
Nehezen hiszem, hogy a PS3-ban kihasználatlanul pihiznek az RSX shader egységei. Az egy dolog, hogy a Cell is besegít neki (elsősorban szerintem vertex shadingben és post-processben).
Ja, oké. Tudom, hogy a PS3-ban le van tiltva egy SPE, csak megzavart, hogy itt tévesen 230.4 GLOPS van megadva kimondottan a PS3-ban lévő Cellre.
Tudnád törölni az "Összesen tehát"-tal kezdődő mondatot a #24-esből? Köszi!
[ Szerkesztve ]