Hirdetés
-
Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
ph A vállalat elvileg tiltott termékeket értékesített Oroszország számára.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Végleg elkaszálták a Life by You fejlesztését
gp Többszöri halasztás után végül kiderült, hogy mégsem jelenik meg az életszimulátor.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szili17
aktív tag
Persze, mert ha véletlen kevesebbet mutatna akkor arra fogná mindenki hogy "hát én nem tudtam, azért mentem 90 helyett 120-szal"... De amúgy ugye kerékmérettől is függ (meg a rajta lévő abroncstól), hogy mennyit csal, van akinek 2-3 km/h, nálam pl 5.
Persze, mondja, meg azt is hogy nem mehetsz gyorsabban a megengedett sebességnél, meg hogy az előzést akkor szabad csak megkezdeni, ha előreláthatóan biztonságosan be is lehet fejezni, meg más nem kezdte meg, meg bekanyarodás, stb. Nagyon sok dolgot mond a rendelet.
Fogadjuk el ha hibázunk és rajtakapnak. Ettől még rossz és sajnálom is mufi kollégát ha levelet kap, de benne van a pakliban."Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
junkpod
nagyúr
A pontosságról: a waze (és minden navigációs applikáció) a telefon u. Location Provider szolgáltatásától kapja meg a GPS-koordinátákat, a waze és társai nem számolgatnak pozíciót, azt készen kapják. Ennek pontossága csak a telefonod HW képességeitől és a GPS elérhetőségétől függenek (hiába van kijelzés szerint GPS jeled, ha tető van a fejed felett az nem pontos jel lesz, pontos GPS jel csak elegendő számú műholdra rálátás esetén van de az is a rendszer korlátai szerinti pontosságú legfeljebb vagy rosszabb.
Másrészt a Waze közúti navigációs app, azaz a térképen lévő utakra ráhúzza a kapott koordináta adatot tervezéskor, hiába ülsz a szobában ő valami úton közlekedést fog tervezni a pozíciódhoz legközelebbi útra.Box's don't touch!
-
Digger
senior tag
Mint azt előtted egyel írta junkpod fórumtárs, minden Android rendszeren futó program a Location Provider-től kapja a helyszolgáltatást, még az általad emlegetett navi is. Tehát ha öt méter pontosságot ír, az nem kimondottan az offtopic navi erénye! Ha ugyanakkor fut a Waze, akkor ő is öt méter pontossággal kapja a pozíciót a Location Provider-től, mivel egy tálból cseresznyéznek!
-
LámaZ
addikt
A 6 m azért lehet érdekes, mert előtte ha a Kvassay úton jobbra lekanyarodok, semmi gond.
Valószínűleg nem szólt – a 6 méteres pontosság miatt – nekem közvetlenül a kereszteződés előtt, hogy kanyarodjak jobbra (bár 2-300 méterrel előtte biztosan szólt, csak arra nem figyeltem), de akkor már késő volt, túlfutottam a kereszteződésen, és akkor a következő lehetőségnél akart levinni jobbra, de ott meg – a térképen látható módon – végtelen hurokba szaladtam bele.
Szerintem hibás az algoritmus, mert ha másodjára csinálja meg az ember ugyanazt a kört, ki kellene vinnie belőle automatikusan. Nem nagyítottam ki a térképet, de egyértelműen látszott a hurok.[ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!
-
havri1
félisten
A vaksággal nem, többivel egyetértek. (van olyan szituáció, amikor a világító tompítottat lehet először észrevenni. Napsütés pl, ha alacsonyan süt, tavasszal, ősszel, naplemente stb. Pl tükörben vakít a nap, nagyon nehéz észrevenni egy közeledő autót, viszont ha világít, egyből látszik)
Én az automatikus rendszerben látom a fix megoldást. Én pl nem tudok olyan állapotot létrehozni az autón, hogy valami ne világítson. Legrosszabb esetben helyzetjelző, de azt csak szándékosan tudom, ami részemről kizárt.
Az érzékelő abban a pillanatban felkapcsolja a tompítottat, amint egy bizonyos szint alá csökken a külső fény. Pl szikrázó napsütés, egy kisebb aluljáró alatt megyek át, már kapcsolja is.
Minden embernek más a szürkület, sötét, világos. Az elektronikának pedig fix.[ Szerkesztve ]
havri
-
Szili17
aktív tag
Azt tegyük hozzá, hogy a korábban idézett rendelet szerint nappal, jó látási viszonyok között lehet csak menetfénnyel közlekedni. Szóval sötétben meg esőben nem. Persze a csak menetfény is még eggyel jobb mint a semmi. Az autósninják.
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
havri1
félisten
Ha csak egyetlen egy balesetet is a felkapcsolt menetfény- világítás megakadályoz, akkor már megérte. Előbb már írtam, van olyan helyzet, amikor jó látási viszonyok között is akad olyan szituáció, amikor világítás nélkül nem, vagy csak későn venni észre az autót, pl tükörből.
Példa, kereszteződés, mellékútról fűútra, szikrázó napsütés, de pont onnan süt, ahova kanyarodnál, és konkrétan semmit sem látsz. Viszont akárhogy hunyorogsz, a lámpát észrevenni.havri
-
félisten
De nincs olyan, hogy felkapcsolja a menetfényt! A menetfény nem lehet kikapcsolva, legfeljebb, ha buherált. Akkor viszont az egész autó illegális, az viszont már nem a szabályozás hibája.
Tehát nem az a baj, hogy felkapcsolja a menetfényt, hanem az, hogy hülye az illető, és nem kapcsolja fel a fényszórót.
MaCS
[ Szerkesztve ]
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
SZATA
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- wapee: Eltávozott a kis angyalom
- Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- iPhone topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen SSD-t vegyek?
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Router gondok
- További aktív témák...