Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Czeky

    Arcképgyáros

    LOGOUT blog

    válasz Freiherr #49 üzenetére

    "A te hozzászólásaid többet érnek, mint ez a " teszt". :R"
    Lényegében újságíró vs elégedetlen vásárló szituáció. :))

    So you think it's really good, yeah? You should try making the bloody thing up; it's a real pain in the arse. /// Keresem a helyem a világban. /// RIP QLR PC bontó.

  • BusinessGuy

    senior tag

    válasz Freiherr #49 üzenetére

    Azért azt se mondtam hogy nem jó kormánnyal. Csak kb ugyan azt az élményt tudja garantálni amit a ps3 éra gran turismoi. Se többet se kevesebbet. Érzed ha csúszik kapar az autó vagy elmegy a tapadás, érzed a rázókövet úgy ahogy meg a salakot. De így ennyi. Én egy T300RS-el tolom, támogatott még a t80 is. Jó lett volna legalább intenzívebbre lőni a hatásokat, semmi. Összevetésképp például ACC-ben ha véletlen nekimegyek valaminek az autó elejével sréhen a kormány konkrétan kitépi a karom ahogy kell. Itt vibrál egyet kb....
    De a legnagyobb szívfájdalmam inkább a pedálkezelés főként ami a kuplungot illeti. Inkább ne lenne, annyira szar hogy nem is használom pedig erre vártam gondolván most biztos jó lesz. Aki játszott ACC-el kuplungpedállal az tudja hogy ahogyan kell simán be tudod ott fullasztani az autót ha nem csúsztatod a kuplungot néha vagy nem jó tempóban váltasz. Itt ilyen nincs, nyomd be a pedált legalább félig és válts ha rossz a tempó akkor üresbe rakod a kocsit...És a tempó verseny közben sokszor lesz rossz mert mint mondtam a kuplungcsúsztatás fogalma is ismeretlen a fejlesztőknek vagyis ha a lábad gyorsabb és az adott pontnál feljebb lesz a pedál (ez kb a pedálút közepe) nem veszi be a sebességet, és csak azt hallod hogy visít a motor ahogy nyomod a gázt...

    Czeky: azért erröl egy autós játék tesztjében amit az újságíró is szimulátorként állít be illett volna írni mert ezek a dolgok egy szimulátor gyökeres részeinek kéne legyenek 2022-ben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák