Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wolfman

    veterán

    válasz Bici #17 üzenetére

    Nem értek veled egyet. Ha jobban megfigyeled a NFS4 High Stakes játékot láthatod, hogy az nem drift, csak a verdák tehetetlenségének következtébeni gumicsúszás. Nem tapad annyira a verda gumiabroncsa, nincs leszorító erő, így megcsúsznak, de nem driftelnek. Mivel ezzel a résszel már belépett a jármű fejlesztés minimális szinten, így akarták érzékeltetni, hogy az alap verda még kisodródik, nem tapad, de ha 3. szintre fejleszted, lesz leszorító erő, gumitapadás és mehetsz mint a bolond nagyobb sebességgel.

    Drift akkor lenne, ha az autó megcsúszna és a kormányt ellentétes irányba kellene tekerni (ezt persze a mostani nfs fejlesztők automatán beleépítik, nem neked kell, de láthatod hogy az AI megteszi helyetten). Nem mellesleg az autó segge indul meg driftnél az ív külső része felé, ami a NFS4 ben nincs meg.

    Szerintem ez a driftelés egyszerű hanyagságból van benne a játékban és költségvetés minimalizálás. Kevesebb fejlesztési munka és így idő és pénz. Viszont kurva gagyi.

    „Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

Új hozzászólás Aktív témák