Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
Új hozzászólás Aktív témák
-
wolfman
veterán
Nem értek veled egyet. Ha jobban megfigyeled a NFS4 High Stakes játékot láthatod, hogy az nem drift, csak a verdák tehetetlenségének következtébeni gumicsúszás. Nem tapad annyira a verda gumiabroncsa, nincs leszorító erő, így megcsúsznak, de nem driftelnek. Mivel ezzel a résszel már belépett a jármű fejlesztés minimális szinten, így akarták érzékeltetni, hogy az alap verda még kisodródik, nem tapad, de ha 3. szintre fejleszted, lesz leszorító erő, gumitapadás és mehetsz mint a bolond nagyobb sebességgel.
Drift akkor lenne, ha az autó megcsúszna és a kormányt ellentétes irányba kellene tekerni (ezt persze a mostani nfs fejlesztők automatán beleépítik, nem neked kell, de láthatod hogy az AI megteszi helyetten). Nem mellesleg az autó segge indul meg driftnél az ív külső része felé, ami a NFS4 ben nincs meg.
Szerintem ez a driftelés egyszerű hanyagságból van benne a játékban és költségvetés minimalizálás. Kevesebb fejlesztési munka és így idő és pénz. Viszont kurva gagyi.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)