Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • koby11h

    aktív tag

    válasz Aljasvip #32725 üzenetére

    Én local support, az a dolgom, hogy "felvegyem a telefont" és segítsek, szóval ez hétköznap 7:45-től 16:15-ig kb. el is fogadható, de hétvégén az én jófejségemen múlik, hogy kinek mit csinálok meg... Más lenne persze, ha lenne rá szerződés, készenléti díjjal. Nem lennék megsértődve, ha néha be kellene menni.
    Itt is pl. legnagyobb ügyfélnél sem mindenkinek van meg a számom, csak a műszaki vezetőnek, aki a telephelyért felel és az IT vezetőnek. Ezt persze néha kettővel többnek érzem a szükségesnél, de ez van :)
    Kisebb ügyfélnél pedig csak az IT-ért felelős személynek, még az ottani tulajdonosnak sincs meg, ha baja van, akkor az IT vezetővel egyeztesse először. Majd ő eldönti, hogy mihez kellünk.
    Kikapcsolni a telefont nem szoktam, kollégák ha szabin vagyok, akkor azért fel tudjanak hívni, ha elakadnak egy ügyfélnél valami sürgőssel vagy kell valami régi info vagy félbeszakadt dolgot folytatni és nem jól írtam le valamit ticket-be.

    "C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."

Új hozzászólás Aktív témák