Keresés

Hirdetés

  • Retro Kocka Kuckó 2024

    lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!

  • A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt

    ph Ez sajnos azt jelenti, hogy ezzel a fémjelzéssel már alaplapok sem jönnek majd az EVGA-tól, de a high-end GPU-k elkötelezett hívei dörzsölhetik a tenyerüket.

  • BYD Atto 3 menetpróba

    ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.

Új hozzászólás Aktív témák

  • hcl

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz jokeph #23556 üzenetére

    Ez elektronikus gyújtásnak minősülhetne, ha benzines lenne.
    A légtömegmérőt észreveszed, ha nem jó, mert ha nem kap róla jelet, akkor helyettesíti egy tárolt értékkel, ha kap, de hülyeséget, akkor viszont nem fog jól működni a motor. Ez nagyjából bármilyen szenzorra igaz, bár nem tudom, dízelnél hogyan megy, de benzinesnek pl. lehúzod a FHP jeladóját, nem fog működni, mert fogalma nincs, hogy mikor gyújtson.

    Meg ha van motorvezérlő elektronika (ez mikrokontrolleres), akkor elektronikus. (Az 1991-es Escort Mk.V-ben is az volt, volt olyan villamosságis, aki azt hitte, hogy nem tárol hibakódokat - de tárolt, hatvanvalahány hibát ismert.) Na meg dízelben nincs gyújtás, csak vezérlés lehet.

    " szintén automata szivatósak voltak, de nem eletromos elven működtek, "
    Senki nem is mondta, hogy elektronyosnak kell lennie :)

    Mutogatni való hater díszpinty

Új hozzászólás Aktív témák