Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Clorf #8 üzenetére

    Nem érdemes kikapcsolni. Állítsd be maximális tartományra, és akkor nem kell még gombnyomás sem. Ha állsz, akkor 30 fps, ha pedig akció van, akkor annyi, amennyit a rendszer ki tud préselni magából (maximum 300 fps). Ez már csak azért is éri meg, mert attól, hogy az fps-ed magas Chill nélkül még nincs scene pacing, míg Chill mellett megvan majdnem ugyanaz az fps-ed, csak scene pacinggel, így az input lagod jelentősen csökken.
    A ki-be kapcsolgatás hülyeség, mert pont az a lényege, hogy a szoftver felismeri, ha mozogsz.

    Én egyébként úgy használom, hogy 60 fps-re van paraméterezve a minimum és a maximum is, így van scene pacing, míg a szinkronizációt Enhanced Snyc-re bízom. Ezzel egy 60 Hz-es monitoron FreeSync nélkül is nagyon közel vagyok a szinkronizált eredményhez, miközben input lagban eléggé alatta vagyok a szinkron nélküli számításnak.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Tidus #29 üzenetére

    Lehet, hogy csak kiégnek. :DDD

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Tyrel #34 üzenetére

    Meg kell kérdezni az AMD supportot, hogy az a játék feketelistázva van-e, vagy miért van vele probléma. A fejlesztő nem nagyon tud ezzel mit kezdeni, számukra a Chill eléggé transzparens komponens. Tehát ha nem működik egy játékkal, akkor a program leginkább feketelistára kerül, de persze lehet bug is, ezért kell az AMD support segítsége.

    Mert a Chill nem csak ilyen fogyasztásbizbasz, hanem scene pacing is. Minimalizálja a késleltetést azzal, hogy nincs hagyományos értelemben vett flip queue, hanem mindig csak egy jelenet van, amire rácuppanhat a GPU. Mivel így a GPU az előre menedzselt flip queue miatt nem számol egyszerre több képkockát, ezért azzal az eggyel amit éppen számol mindig hamarabb elkészül. Chill nélkül nincs scene pacing, így egyszerre több, jellemzően kettő-három-négy (bár ez eléggé profilfüggő) képkockát is számol a GPU, ami az átlag teljesítmény tekintetében jobb, de rosszabb lesz a minimum tekintetében, mert az x képkocka mellett már számolja a hardver az x+1-et, amihez nyilván nem a levegőből szerzi az erőforrást, így az x képkocka picit később készül el. Chill mellett csak x van, ha az kész, akkor x+1, ha az kész, akkor x+2, és így tovább, nincs konkurens számítás. Ebbe még beleszólhatnak a turbók is, elvégre a Chill hűvösebben tartja a GPU-t, ami így jobban tud turbózni is, szóval a két tényezőből simán összejöhet ilyen előny a minimumra.

    Még azt is elárulom, hogy a Power limittel is megéri néha játszani. Én például a 60 fps határon voltam a Tomb Raiderben, de néha becsúszott 58-ra. Benyomtam a Power limitet +8%-ra, és sosem ment 60 alá. Nyertem egy kis extra turbót a Chill "hűsítéséből". :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák