Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tixem

    addikt

    válasz Hi!King #31 üzenetére

    Többek között erről is írtam, végre érti valaki. Nekem már attól is égnek állt a hajam egész nyáron, hogy a BMW-nél anno jó ötletnek tartották jürgenék a csomagtartó csillapított, motoros záródását. Persze a német nem hülye, gondolkodik, odatesz egy csomagtérnyitó gombot a géptetőt nyitó kar (khhm, az bovdenes hála istennek) alá, de persze az is elektromos, hogy egyem a kis szívüket. Nem ám bovdenes, hogy ha beüt a szar, akkor biztos nyitni lehessen.

    Hónapokig szopatott az autó azzal miután megvettem, hogy elmozgott az akkusaru egy idő után és elment az áram. Így aztán a csomagtérajtónak nyikiric, meg a külön nyitható ablakának is, mert persze annak is elekromos zárja van. Még szerencse, hogy kombi és hátra lehet mászni.
    Így hát minden ilyen esetben hátsó ülések le, roló le, majd neolitikumi temetkezési póz felvétele a csomagtartóban, hogy hozzáférjek az akkuhoz, ami nyilván a csomagtartó legalján van, mert fuck logic. Aztán néhány hónap után nagyhezen rájöttem, hogy valami akasztófavirág szakbarbár a saru alátétet fordítva rakta vissza, emiatt nem lehetett rendesen ráhúzni az anyát, azóta megszűnt a hiba.

    A lényeg, hogy már 20 éve is voltak ilyen agyrémek. Ha kimegy az akku, alig férsz hozzá, mert a csomagtartó amin keresztül elérhető szintén halott az elektromos zár miatt és a műszerfali nyitógomb szintén elektromos :U
    Bele sem merek gondolni mi szopással járhat egy modern (és még csak nem is high-end), midenféle szirszar felesleges fancy elektronikával megpakolt autó, ha mondjuk elszáll benne az akku. És van aki ennek a jelenségnek széles mosollyal tapsol.
    A defektjavító készlet a másik agyrém. Nem tudom ki kezdte, de megérdemelt volna egy alapos verést.

    [ Szerkesztve ]

    Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)

Új hozzászólás Aktív témák