Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz Piftuka #13 üzenetére

    dehogy nincs a szokásos gonzo clickbait szemét, most nem megyek bele a stílusmagyarázásba, pont előttem írtak kiváló példát, de ha rákeresel a két szakmunkás cikkeinek címére (lehet egyáltalán így keresni a lapcsaládon? miért nem?) akkor összeáll a kép.

    de nézzük meg önmagában, objektíven: mit állítok? igázná le. mit igázna le? piacot. van ilyen hogy leigáznak egy piacot? dehogy van, ez képzavar. nem hasonlat, képzavar. most képzeld el milyen amikor valakit leigáznak. csinál ilyet egy piaci szereplő a piaccal? nem. ez egy nyomorék kattintásvadász frázis, még hozzá erősen 2016. milyen fegyverekkel? miről beszélsz, katona...

    stílustalan, nívótlan, olcsó megoldások és baromira úgy érzem, hogy igen is fel kell emelni a szavunkat, jelezni kell, hogy ez itt nagyon nem ok. tessék elmenni index techrovatot írni, bár egy jó ideje már ott is visszadobják az ilyet átdolgozásra, már ők sem engednek meg ilyen címeket maguknak, legalább is messze nem ilyen töménységben.

    értem én hogy kell a zsé kopliuakra meg mindmeghalunk adblokker de érdekes módon másoknak megy úgy is a címadás hogy nem érzem magam egy utolsó utazó csimbumcirkusz amatőr porondmesterének felkonfján a tigrisszaros fűrészpor szagától kicsit émelyegve, és mégis kattintok.

    arról nem is beszélve, hogy erős a gyanúm, hogy eleve az egész 90%-ban a gyári sajtóanyag 1:1 átirata három megjegyzéssel hogy rá lehessen írni hogy i made dis, a promóplecsnit meg az (X)-et meg nem látom sehol. de nyilván kaccsodikablokkot.

    szerk: nem véletlen az indulat a hszemben, sokadszor szólok-szólunk emiatt és nincs változás. reakció se nagyon bár az "erre van piaci igény" lózungokat felesleges is lenne leírni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák