- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen asztali médialejátszót?
- nVidia GeForce GTX 1660 / GTX 1660 Super / GTX 1660Ti (TU116)
- iPad topik
- RAM topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Gaming notebook topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Egy hibát javít az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5592-es, WHQL aláírással rendelkező csomag nem is kínált mást.
-
PlayStationre tarthat a Palworld?
gp PC-n és Xbox-on is roppant népszerű a játék, vélhetőleg csak idő kérdés míg a Sony gépeire is befut a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kokyt
senior tag
"Bennem meg azt tudatosult, hogy szakmailag valoszinuleg pistike szintjen allsz. Meseld mar el nekem, mi a foglalkozasod, ha mar egy programozonal jobban ismered a technologiat a directxet es a szakmat korulvevo allapotokat stb."
Nem jobban, csak pont annyira ismerem. Programozó vagyok.
"Vazold mar fel nekem hol szivtad magadba ezt a tudast."
Veled ellentétben nem hobbi fejlesztésekből, és félinformációkból, hanem kereskedelmi termékek fejlesztése során. Dolgoztam játék fejlesztőként is néhány éve.
"Leirtam mar mindent, nem fogom ismetelgetem magam."
Nem, nem írtál konkrét érvet, csak olyan dolgokat írtál, ami bármelyik api-ra bármelyik os alatt igaz lehet, de közel sem olyan drasztikusan, mint állítod.
"De egy valamirevalo valaszt nem kaptam csak az ismetelt kerdeseket a semmirol es terelest teljesen mas palyakra."
Amit kérdeztél arra én válaszoltam. Ellentétben Veled. De ha tévedek, kérlek mond meg, honnan hová tereltem?
"Meseld mar el nekem, hogy miert erolkodsz azzal, hogy beakarod bizonyitani, hogy a directx nem koti meg a harver kepessegeit sot... micsoda elony."
Nem erőlködöm. Azt állítod, hogy a dx sz*r, én nem értettem egyet. Érveltem, hogy jó, mert bizonyos fokú átjárhatóságot biztosít a microsoft rendszerei között (xbox, windows, winrt, windows phone), és nem kell minden hardvert részletekbe menően ismernie a programozónak, elég az api-t. Állítottad, hogy lassú, gyorsabb a hardver közeli kód, igazad van, a hardver közeli gyorsabb lenne, a dx viszont nem lassabb mint bármelyik hasonló api, és kérdeztem azt is, hogy hogyan programoznád az eltérő architektúrájú gpu-kat közös szoftveres bázis (értsd: api) nélkül. Nem válaszoltál. Most várom azt a tapasztalati példádat, ami az állításaid mögött van, és bizonyítja az igazad, vagy legalább cáfolja az én állításaimat. Magas lóról tett megjegyzést és mantrákat igen, példát viszont nem kaptam. Pedig tényleg kíváncsi vagyok rá.
Új hozzászólás Aktív témák
ph Az APQ8084 jelzésű megoldás megjelenéséig még legalább egy év van, de a specifikációk már kiszivárogtak.