- 3D nyomtatás
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- OLED TV topic
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Milyen processzort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindkét megoldás fejlesztése kb. egy éves projekt. Itt inkább arról van szó, hogy az NV a praktikusságot és paraméterezhetőséget, míg az AMD az abszolút minőséget tartotta szem előtt. Ennek megfelelők a végeredmények is.
A ShadowPlay-GVR esetében a GVR azért működik másképp, mert nem csak a DX-et kell támogatnia.
A G-Sync és A-Sync helyzete teljesen más. Az A-Sync a VESA szabványa, tehát a fejlesztés nem csak az AMD-n múlt. A VESA és a nagy monitorgyártók is komoly szerepet vállaltak benne. Rámondhatták volna, hogy kiadják idén, de a monitorgyártók jó minőséget akartak, hardveres skálázással és OSD támogatással. Ezek a G-Syncből hiányoznak, ezért nem támogatják ezt a nagy monitorgyártók, mert minőségileg rosszabb, mint az A-Sync és még licencköteles is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
egyedülülő
őstag
Az, hogy mit lehet itthon kapni nem igazán állítható párba azzal, hogy melyik technológia jobb, támogatottabb. Illetve mint olvasható a cikkben is másban sem jeleskedik annyira az nvidia, hogysimán kihozhassa bárki nyertesnek, hogy úgymond. Na, most akkor mi van?
[ Szerkesztve ]
"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
-
mcwolf79
veterán
Igen, tudjuk:
Neked NV VGA-d van, azt szereted. Ezért csak az NV megoldásai a jók, minden más fos, használhatatlan, vagy simán utánzata/majmolása az NV-nek.
Mindjárt jön Players és a többi NV élharcos is és majd mindenki jól megmondja a frankót.[ Szerkesztve ]
Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
Hiftu
senior tag
Ha jól emlékszem, akkor Abu egyszer már leírta a helyzetet a G-Sync vs A-Sync-el kapcsolatban.
Röviden:
A gyártók bedobták ingyen a saját fejlesztéseiket, hogy legyen egy fasza szabvány.
Az NV fogta az előzetes szabványt (értsd: még nem lett faszára kisimítva), gyakorlatilag kilopta (megtehette, mert ingyen volt) és csinált belőle egy gyenge változatot fél-egy év spórolással, iszonyat licensedíjjal társítva.Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver
-
Tuttu
csendes tag
Nézd minden oldarról! Most úgy gondolkozok mint egy fogyasztó, mert nem én vagyok a cégtulajdonos, ezért nincs rajtam csak zöld vagy piros szemüveg, és csak az érdekel mit adnak a pénzemért.
A dolgok nagyrészt egyszerű koppintások nvidia oldalról.
A shadowplay-t a jelenlegi konzolokkal bemutatott folyamatos felvétel funkcióról koppintották. (nem ők találták ki)
A Vesa tagjai már régóta fejlesztik az A-sync-ot, köztük van /volt az nvidia is. Azt az ötelet onnan lopták. marhadrága, --> az a kókány vezérő egy teljes monitór ára. Limtált, elavult --> legújabb szabványok hiányoznak pl: displayport, felbontás, ráadásul alacsony fps mellett villog is. Ez megint egy zárt dolog, és még félmegoldás is.És amiről a cikk szól: Homályos ? Akkor meg mi az értelme ? Már megint egy gyors koppintás, hogy nekik is legyen ilyen, de megint nem kompromisszum nélküli. Az AMD és a Dice ezt bemutatta a Battlefield 4 játékban "resolution scale" néven.