Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz nonsen5e #15 üzenetére

    Mert a GVR megkerüli a WDDM-et. Ezért képes támogatni az AMD saját API-ját. Az NV megoldása a WDDM-en keresztül működik és csak DX-szel. Az AMD-nek fontos volt, hogy a saját API-juk alól is lehessen felvenni, mert ez az API úgy működik, hogy amikor indul egy alkalmazás, akkor a WDDM-et egy hibával fagyásra kényszeríti, majd felépít egy virtualizált környezetben egy új "WDDM pótló" rendszert. A Windows ezt hiszi majd WDDM-nek, és megnyugszik, hogy minden rendben van. Ez mindaddig tart, amíg a játék fut. Ezután a virtuális felületet kivégzi a driver és újraindul a normál WDDM.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák