Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz hackeeeee #10 üzenetére

    Ha működni fog a segédprogramos OSD, akkor működni fog, de erre senki sem tud DirectX 12/Vulkan API-val garanciát vállalni. Az is problémát jelent, hogy a fejlesztők rágják a Microsoft fülét, hogy korlátozzák le a következő frissítésben a segédprogramos OSD-ket, és akkor végképp csak a meghajtóba integrált megoldások működhetnek, mert más programnak nem lesz esélye megkerülni a korlátozást. Kivéve, ha UWP-s programról van szó, arra a Microsoftnak van egy rendkívül hatékony megoldása. Az UWP-nél az OSD-k egy külön layerre kerülnek. Tehát ha nem is stabilak, akkor is csak a layert ölik meg és nem a játék crash-sel a desktopra. Állítólag az AMD Win32-es megoldása is ilyen lesz, de ehhez layerezni kell a rendszert már a meghajtón belül is, amire csak ők képesek a forráskód ismeretében.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák