Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • subaruwrc

    félisten

    válasz #16939776 #83 üzenetére

    naja kiváncsi lennék hány ilyen hibát idéz elő az hogy hulladék táppal használja a gépet a user

    keep out fx 700-on a 1070 sli és társai :DDD

  • bot1978

    senior tag

    válasz #16939776 #174 üzenetére

    Nekem ezzel ellentétes tapasztalataim vannak. Szerintem nem én vagyok az egyetlen, aki már ott tart, hogy egy betojt alkatrész cseréjekor a beültetés előtt végigméri az új cserealkatrészeket is, mert bizony akad... (Mondjuk hong kongi kereskedőtől rendelem, mert itthon nincs vagy tízszeres áron van.)
    Szerintem már olyanok is csinálják, akik nálam sokkal többet szívják a forraszgőzt, esetleg javításból élnek. Én max ahhoz nyúlok hozzá, ami a sajátom vagy közvetlen kollégáé. Nagyságrendileg 100 ember. Nem vagyok szaki (bár iskolarendszerű képzésben is tanították nekem), csak annyi bagatell probléma van manapság jellemzően pont az ilyen alkatrészek miatt, hogy mégis gyakran foglalkozom nyomtatott áramkörrel is.
    Maga a lap is szörnyen vacak minőségű, tervezésű legtöbbször. A felületszerelt aljzatok cseréje… hát nem könnyű mutatvány.
    Sokszor úgy körbeültetik felületszerelt alkatrésszel, hogy vagy azok kezdenek lepotyogni a melegítés alatt, vagy ha kisebb területet melegítesz az előmelegített panelen a hidegebb környezet annyira elviszi a meleget az aljzatról, hogy mire a lábán megfolyik a forrasz maga a nyák vezetőfólia is leválik, aztán onnan már, hogy levált piszok könnyen szakad.
    Ilyen apróságok miatt hiába bagatell maga a probléma, sokszor marha nehéz megoldani és tán emiatt hagy bennem mély nyomot. Nyilván (mivel megkeresnek vackokkal) felül is van reprezentálva nálam a dolog, de tény, hogy rengeteg filléres alkatrészt vágtam már ki százezres holmikból anélkül, hogy egyetlen hibát önállóan megfejtettem volna. Ahhoz túl sokat, hogy az optimizmusod osszam. Rendre tele a net azzal, hogy melyik vackot kell kivágni a hibás kütyüből, amire éppen rákeresek.
    Nyilván, mert másoknak is tönkremegy. Ettől még tény, hogy pl. a 2000 óra az fogalmi szinten minimum és nem maximum. Ebben igazad van.
    Viszont ha azt vizsgálod, hogy találsz e jobb specifikumú alkatrészt a meghibásodott helyére (ami várhatóan tovább tart majd) szinte mindig gond nélkül találsz és az árkülönbség messze nem olyan számottevő, hogy a piaci árversenyre vissza lehessen vezetni a „gagyi” alkatrész használatát. Lehet itt a „gagyi” csak annyi, hogy az alkatrész max üzemi hőmérséklete akár a duplája is lehetne egy 5 Ft-al drágábbra cserélve és máris jobban teljesül az igazad és „nehezebben fog a 2001. órára megpusztulni”.

    Egy előre tudható volumenű megrendelésre működő autóipari beszállító cég teljesen más helyzetben van, kell is hogy legyen. Teljesen más vevőköri követelményeknek kell megfeleljen. Ott a vevő nem egy kirakatban nézi meg, hogy mit vesz. Más világ. Illetve szerintem nem tart még ott, mint a szórakoztató elektronika.

  • Depression

    veterán

    válasz #16939776 #174 üzenetére

    dupla.

    [ Szerkesztve ]

    Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.

Új hozzászólás Aktív témák