Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bici

    félisten

    válasz #06658560 #23 üzenetére

    Mivel anyagi érdekük fűződik hozzá, így azt látom logikusnak, hogy az eddiginél jobb minőséget fognak felmutatni. Eddig lehetett fogni az API-ra és a gyártókra. Most már csak rajtuk múlik.

    Egyébként a kiadók szervezhetnek olyat is, hogy több ajáluk tratozó stúdió között felosztják a fejlesztést, és közösen dobnak össze egy grafikai motort.

    Én is olyan helyen dolgozom, ahol a minőség helyett sokkal fontosabbnak tarja az amcsi fél a mennyiséget és az új fícsöröket. Mégis sokkal jobb eredményt értünk el minőség terén azonos idő alatt, amikor egyszer az összes felhasznált 3rd party könyvtár helyett írtunk egy saját könyvtár csomagot C++-ban.
    Eleinte sok volt a bug, de mire release-eltük az első ilyen verziót már látszott a nagyobb hatékonyság, mert az utolsó pillanatban kért változtatásokat napok, néha órák alatt be tudtuk építeni, amiket addig halálos hack-ekkel tudtunk csak megoldani, és sokkal többet is kellett tezstelni, mert nem tudtuk, hogy a sok átláthatatlan komponens hogy reagál a változásra.

    Egyébként erős a gyanúm, hogy az alacsony szintű nyelveken írt játékmotorokat sokkal jobban lehet unit tesztelni, mint a dx11 progikat.

    [ Szerkesztve ]

    Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

  • kisfurko

    senior tag

    válasz #06658560 #23 üzenetére

    De ez miért zavar téged? Legrosszabb esetben marad minden úgy, mint eddig. Remélhetőleg nem.
    Neked is ajánlom a doksi megtekintését. Ez nem valami egészen más, mint ami eddig volt, hanem nagyobb szabadság a programozásban. Nagyobb kontroll az erőforrások és a parancskiadás felett.

Új hozzászólás Aktív témák