Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Tudom, hogy miről beszélsz. Kell egy épített chopper, mert az ember meg kell mutassa, hogy mire képes. Kell egy Simson Enduro, mert 15 éves korában nem lehetett, pedig nagyon vágyott rá. Kell egy Aprilia Scarabeo robogó, mert az nagyon praktikus. Aztán az ember tapasztal, érik és rájön, hogy kell egy Harley, mert az maga az élet.
Ezt az elektromos naked-bike -ot nem értem. Ilyet robogó "kasztnival" tartok reálisnak. Egyszer legurultam autóval a barátnőmhöz spanyolba és vittem magammal a Scarabeot (125 -ös, három dobozzal). Másfél hónapot voltam nála, ami alatt egyszer sem használtam az autót. Bevásárláshoz felraktam a két oldaldobozt és símán belefért minden. Egy 1000Ft -os esőkabát elég volt, mert alulról védett voltam. Sztem ilyen "bódéval" lenne értelme az elektromos hajtásnak.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Érthető, bár ez a Softail vonal nem az én világom. Szeretek néha dinamikusabban motorozni, amihez a Softail féke és futóműve kevés. Anno egy Dyna -t gurítottam ki a szalonból, de az első szezon után kiderült, hogy kevés. Sikerült gyorsan és okosban Dyna Sport -ra váltani, ami már megmaradt. Ezek az elektromos izék olyanok, mint a zsiráf. Szép, szép, de otthonra nem kéne.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Nem gyakorolni akar, hanem városban eljutni A -ból, B -be. Erre való a robogó. Csak arra kell figyelni, hogy nagy kerekű legyen a robogó. Az a lábvédő sokat számít ám. A "rendes" motoron az első pocsolyától vizes lesz a lába. Keveréket sem árulnak már a kutakon, úgyhogy a Simsont "házilag" kell tankolni. Nem valami tiszta művelet. Budapesten (is) lakom, cirka 35 éve motorozok (voltam motoros futár is), van Simsonom, robogóm és nagymotorom. Sztem van némi rálátásom a dologra.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Most ugrott be, hogy Simson -ból is létezik robogó, a Schwalbe. Kuplunggal, váltóval, mint egy "rendes" motoron. Persze, az sem mai gyerek. Viszont, létezik belőle egy új, elektromos változat. Egyébként a Vespa -nak is van elektromos robogója, csak az kiskerekű.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Stauffenberg #42 üzenetére
A Simsonom símán tud 60 -as utazót. Olyan 70-75 között van a vége. Mindezt a 100 kilóm alatt és még a verda is jóval nehezebb, mint gyárilag, mert a pilincka elejét lecseréltem egy MZ TS125 elejére. Most 60ccm -es henger van rajta, mert ez még símán megy henger+dugó cserével. Tervezek egy 70 -esre alakítást, de ahhoz már szét kell kapni a blokkot és a kuplungot is érdemes erősebbre cserélni. A rendőr nem foglalkozik egy Simsonnal. Pedig, Schwalbe -ből létezett gyári 90 köbcentis.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Stauffenberg #44 üzenetére
Sajnos, már csak húsz év és nyugdíjas leszek, úgyhogy ez a jogszabály engem már nem fog érinteni. Egyébként a Simson -nál még a 90ccm -hez sem kell számozott alkatrészt cserélni. A gyári, 50 -es hengerből alakítják ki, persely cserével. Szóval, teljesítménypad nélkül nem mondod meg egy Simson -ról, hogy 50 -es, vagy 90 -es.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Én bátorkodtam írni a Simson köbcentinöveléséről. Olvastad az aláírásomat? Szted van nagymotor jogsim? Ne tippelj, elárulom. 1985 -ös az A kategóriám. Akkor mire ez a Simsonos "vagánykodás"? A Magyar közlekedési "kultúrában" kifejezetten veszélyesnek tartom, ha egy motor legalább 70-80Km/h -ig nem képes tartani az autók dinamizmusát (nem a sebességét, hanem a gyorsítását). A Simson 50 köbcentivel erre nem képes.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Geller72 #102 üzenetére
Ez több összetevős dolog. A jogsimból élek, ergo félek a biciklisektől. Magam is szoktam bringázni, de csak külföldön, mert kamionnal nem ott állok meg, ahol akarok. Olyankor jól jön a bringa, ha közértbe akarok menni, vagy csak egy kicsit elmenni a putri parkolóból. A helyzet jellemzésére jó példa, hogy nemrég az Android alkalmazások topikban kérdezte vki, hogy miért nincs a Google Térképben bringás opció. Én meg válaszoltam, hogy van, rendszeresen terveztetek útvonalakat bringára. Ahha. Németországban, vagy Svájcban. Magyarországon nincs ilyen opció. Kint símán eljutok A -ból, B -be úgy, hogy nem kell autók által használt úton mennem.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Már az is gáz, de az 50 az inkább 70, amihez a 45 már hatalmas különbség. Példa: Árpád híd, Buda felé, 70 -es tábla. Simsonnal megyek a szélsőben. De, csak a két belső megy fel a felüljáróra. Tehát, a 45 -öt tudó mocival két sávot kellene átugranom a 70 -nel jövő autók között. Na, az konkrétan az életveszély kategória. A másik irány dettó, ha az ember balra szeretne fordulni a váci útra.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Pedig, hasznos lenne, ha átvennénk néhány külföldi példát. Németben a 60 helyett, 80 -ért 90 Erzsire büntettek. Ezzel szemben, egy piros lámpáért símán rámérnek az emberre 200 Erzsit, plusz két hétre berántják a jogsit. Úgyhogy nagyon óvatosan kell megközelíteni a lámpát, ha az ember nem akar jogsi nélkül maradni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Ez sem ilyen egyszerű. Igen, az ottani szabályoknak van elrettentő erejük. Ugyanakkor, a németek igénylik a szabályokat. Szabályok nélkül sztem lélegezni sem tudnának. A harmadik fontos összetevő a létbiztonság. Egy normális munkával eleget keresnek ahhoz, hogy ne kelljen kapkodniuk, sietniük, stresszelniük. Saját magamon is tapasztalom a változást. Havonta két hetet "otthon" vagyok, tulképp szabin. Teljesen másképp közlekedek, mint amikor még otthon tepertem a betevőért. Semmi nyomulás, nem számít, hogy hányadik lámpaváltásra jutok át, stb., stb.
A rendszám nélküli SMKP Magyar "specialitás".
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Stauffenberg #131 üzenetére
Ugyanezt tapasztalom én is. Nagyon viccesek a reakcióik, amikor homokszem kerül a szabályozott gépezetükbe.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Loud pipe, save lifes!
A testi épségem múlik azon, hogy az autós észrevegyen. Lesz@rom a dobhártyáját. Állítható hangerejű a kipuffogóm, és nem szoktam vagánykodni. De, ha azt tapasztalom, hogy szándékosan akadályoznak, akkor büntetek. Úgyhogy azt javaslom, hagyd menni a motorost, jobb a békesség.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Nyugodtan lecsaphatod. Nem hagysz helyet, mert zavar a motor hangja. Ez a megfelelő hozzáállás? Mégis, milyen reakcióra számítottál? A buszt is akadályozod, mert büdös füstöt okád? A villamos zötyög a sínen és élesen csilingel. Az elé is beállsz? Esetleg a kamionossal is kekeckedsz?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Stauffenberg #155 üzenetére
A barátnőmnél mélygarázs van. Ott nem lehet hangoskodni és feltolni sem tudnám a HD -t. Vettem egy 1:2 sportdobot (egy bemenet, két kimenet). Szétszedtem és átalakítottam úgy, hogy a kisebbik kimenet elé raktam hangtörőket, meg fojtást. A nagyobbik kimenet elé pedig csináltam egy záró csappantyút, amit bowdennel lehet forgatni. Ha lezárom, akkor a gáz csak a fojtott végen tud távozni. Persze, a nyitott állapothoz van hangolva a rendszer, úgyhogy kicsit szenved a fojtástól, viszont tök csöndes vele.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Stauffenberg #157 üzenetére
A nyitott dobbal is lehet normálisan közlekedni. Egy 1500 köbcentis motort nem kell terhelni, forgatni ahhoz, hogy menjen. Szinte alapjáraton is lehet vele gurulni. Olyankor még nyitott csővel is teljesen kultúrált hangja van. Szóval nem kötelező azt bömböltetni. Ha autóval vagyok, akkor figyelem a tükröt és ha motorost látok (vagy hallok) akkor igyekszem úgy helyezkedni, hogy ne tartsam fel. Az autó másik oldala felől próbálkozó motorostársamtól pedig szelíden meg szoktam kérdezni, hogy "Normális vagy, baromarcú? Egyszerre két oldalról nem kerülünk autót!"
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Stauffenberg #172 üzenetére
Régen mozgott a városban egy "Karika" becenevű srác, aki motoros rendőr volt. Neki az volt a szokása, hogy megállt a rosszalkodó autósnál és az ablaktörlője alá tűzött, vagy a lehúzott ablakán bedobott egy sárga lapot. Az volt rajta, hogy a következő szabálytalanságnál "kiállítja".
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari