- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Lesz új Sony OLED tévé is idén
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mini-ITX
- Autós kamerák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cythyel
senior tag
csak amíg a sony mindig is egyedi os-t és api-t írt a ps-ekhez, addig az ms mindig is valami levizezett windows-t és dx-et hozott az összes xbox-ra... elég megnézni a ps4(pro) és xbone(x) cp77 alatt... az erősebb xbone x képtelen tartani a stabil frameratet, tel,e van mikrolagokkal, míg a pso4 pro 1080p-be betonstabil 30fps mikrolag nélkül, és még a modellek/textúrák is szebbek... mindez a grafikus api-ra vezethető vissza... mindemellett ha megnézzük a ps4-ről adaptált játékokat pc-n sokkal jobban néznek ki... PSO2-t tudnám erre felhozni, a japó pc-s verziót az ms átportolta xbone-ra, olyannira kifakultak a textúrák hogy csak na, majd visszaportolta ezt az xbone verziót pc-re... és játszom minde a 2-t (jp és global), ég és föld a különbség a 2 verzió textúrái és előre lerenderelt videói között... szal igen... látszik hogy az m$ mennyire kapkodik mindig is a szoftveres résszel és mennyire jobban odafigyel a sony