- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rsf
senior tag
Na ezt nézzétek.. [link]
A legnagyobb luxushajó társaság hajói 10x annyit szennyeznek mint az európai autók összesen..
És ez csak 1db cég!!!
Nem akartam elhinni utána néztem és kiderült, hogy ezeknek a hajóknak 8 motorja van a legnagyobbak 25.000LE-sek és finomítatlan gázolajjal mennek ezekből 6db van és van még 2db kicsit kisebb amik az áramot termelik... Ezért is szennyeznek annyira..
Szóval miről is beszélünk??
Az én 4éves Euro5-ös dízelem kipufogó csöve meg horgany színű belülről...“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
rsf
senior tag
Sokan nem értik miről is szól ez az egész!
A VW és mostmár a Merci botrány arról szól, hogy olyan szoftver fut a motorvezérlőben ami felismeri, hogy mérik az autót és olyankor úgy avatkozik be, hogy kedvező értékeket mérjenek.
Na ez az ami nagyon durva. De ezt simán el tudom képzelni a benzines autóiknál is.
A többi márkánál is mértek jó nagy kibocsájtásokat üzem közben, de azzal nem tudnak mit csinálni, mivel azok a mérési metódusra optimalizálták a kibocsájtást. Szóval ott megfelel az autó.
Ezért kellene üzemi körülmények között mérni a fogyasztást és a kibocsájtást amire vannak is törekvések, de ez azért nem tetszik annyira az autó gyáraknak.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
rsf
senior tag
válasz #06658560 #53 üzenetére
Nem egyszerű de lehetne egy független intézet és minden gyártónak ők vizsgálnák be a piacra szánt járműveit.
Olyat el tudnék képzelni, hogy:
Városi körülmény 3.ban 50-el vagy 60-al 3percig majd stop(lámpa)) aztán 1-esben teljes gáz felvált 3.-ig stb.
Aztán ha így jók az értékei az autónak akkor te már kezelheted hímes tojásként a gázpedált
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“