Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • icecave

    nagyúr

    válasz tome.jr #462 üzenetére

    ó, nem teszem meg neked ezt a szivességet, hisz nem én vertem a mellem erre a dologra oly bátran, hogy igen, bizony, ez így szar... debezzeg, ha úgy csinálták volna ;]
    Inkább csak gondolj abba bele, hogy van egy alfás plane, amin van egy levél textura (vagy több), ami átlátszó, az ki van alfázva. Ahhoz, hogy "kijöjjön" a felületből, az általad említett dx11-es módszerrel, akkor fel kell osztani az egész palne-t azt is, ahol adott esetbe átlátszó az egész. Felesleges erőforrás pazarlás lenne. A másik, ezekre az avar cuccokra rakhattak volna egy normal mapot, de vaszleg nem olyan lényeges részlete a pályának ez a terület. Itt úgy kell gondolkodni, hogy a videomemória véges, és mindent bele kell pakolni, ami látszik, értelem szerűen a nagyobb, fontosabb dolgok texturája a lényegesebb. UGyanez igaz a lod fázisokra objekt szinten, ott is ki kell számolni, mi az, amit elbír, megszabni a távolságokat és azon belüli megjelnített polygonszámot. Meg lehet mindent oldani, de akkor meg az lenne a baj, hogy jajj, nagyon szép, de csak quad sli-s gépen megy. Ha jól fut az a baj, ha szarul az. Tipikusan az az eset, amikor tökmindegy, mit csinál a fejlesztő, úgyis lesz, akinek nem tetszik. Régi főiskolás példával: ha sikerül a vizsga azért iszunk, ha nem, akkor meg azért :DDD

    Persze, azoknak a legnagyobb a szája, akik nem látnak bele, igen, lehet, hogy b*ssza a csőrét sok embernek, de ha meg nem futna, csak az előbb említett módon, azért sírna mindenki. A másik meg, hogy azt se tudják, mekkora szop*s egy-egy objektet úgy megcsinálni, hogy mindennek megfeleljen (nem feltétlen az avarra gondolok természetesen), mégis azoknak a legnagyobb a pofája, akik meg sem veszik, hanem köcsög módon lewarezolják, és még rinyálnak is. Na ez a legnagyobb pofátlanság. Akinek nem inge, ne vegye magára.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák