Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- Gaming notebook topik
- Hisense LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- RAM topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
gp A bejelentéssel együtt egy rövid előzetest is kaptunk a játékhoz.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-volkovy-
tag
-
snoopy
aktív tag
szerintem sem lett rossz ez a játék. én élveztem végig és le is kötött mind sztoriban mind játékban. persze van egy-két betegsége, de melyik játékban nincs megjelenéskor.
hogy nem annyira nyitott mint egy sziget..., hát nagy különbség nem lenne a 69. utcából támadni, mint a 70. utcából.
multi kicsit fura számomra,nem tudom, valahogy a wars talán jobb volt, lehet csak szokás kérdése a mapoknak meg a harc meneteknek.
amit nagyon hiányolok az a járművek teljes hiánya és ami van, az is irányítatlan kb.
power struggle módot igazán megtarthatták volna benne szerintem. nekem a crash site és az extraction ami inkább bejön itt nekem. na de összességében, nekem a warhead nyúlfaroknyival jobban tetszik, de közel sem lett rossz ez egyáltalán. a zenével nem vagyok kibékülve viszont.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Szóval ez így van jól?
...legalább ha nem feltűnően az orrom előtt történne, hanem a távolban...
Egy Crysisben nem vettem észre ezt a jelenséget egyáltalán, míg egy Far Cry 2-ben erőteljesen.
Akkor vmi mégiscsak utóbbiban van elcseszve. Pedig ha a játéktörténelem egyik leghardverigényesebb címében ez megoldott, akkor nem értem máshol miért nem. -
-volkovy-
tag
A kérdéses sarok, másik szögből..
Méghogy a téglák textúrái nem illeszkednek szépenLelkem odvában megdöglött a bagoly.
-
wolfman
veterán
Én már igen régóta keresek ilyen embert akit ez idegesít, de senkit nem találtam. Most picit megnyugodtam, hogy végre valaki aki hasonlóan agyf@szt kap ettől a jelenségtől mint én!
Bár sajnos ez még nem segít a problémán.
Ez a jelenség nekem Crysis előző részeiben(látom a katonát a távolban, de ha távcsővel nézek rá akkor kiderül hogy valójában egy szikla van előtte) meg az Assassin's Creed 2 ben volt ennyire zavaró! Bárhol hoztam fel ezt a dolgot, mintha csak nekem lenne ez a gépemen, annyira nem érdekelt senkit, de végre akkor már ketten vagyunk!
Indítunk forradalmat?
[ Szerkesztve ]
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
nagyúr
ó, nem teszem meg neked ezt a szivességet, hisz nem én vertem a mellem erre a dologra oly bátran, hogy igen, bizony, ez így szar... debezzeg, ha úgy csinálták volna
Inkább csak gondolj abba bele, hogy van egy alfás plane, amin van egy levél textura (vagy több), ami átlátszó, az ki van alfázva. Ahhoz, hogy "kijöjjön" a felületből, az általad említett dx11-es módszerrel, akkor fel kell osztani az egész palne-t azt is, ahol adott esetbe átlátszó az egész. Felesleges erőforrás pazarlás lenne. A másik, ezekre az avar cuccokra rakhattak volna egy normal mapot, de vaszleg nem olyan lényeges részlete a pályának ez a terület. Itt úgy kell gondolkodni, hogy a videomemória véges, és mindent bele kell pakolni, ami látszik, értelem szerűen a nagyobb, fontosabb dolgok texturája a lényegesebb. UGyanez igaz a lod fázisokra objekt szinten, ott is ki kell számolni, mi az, amit elbír, megszabni a távolságokat és azon belüli megjelnített polygonszámot. Meg lehet mindent oldani, de akkor meg az lenne a baj, hogy jajj, nagyon szép, de csak quad sli-s gépen megy. Ha jól fut az a baj, ha szarul az. Tipikusan az az eset, amikor tökmindegy, mit csinál a fejlesztő, úgyis lesz, akinek nem tetszik. Régi főiskolás példával: ha sikerül a vizsga azért iszunk, ha nem, akkor meg azértPersze, azoknak a legnagyobb a szája, akik nem látnak bele, igen, lehet, hogy b*ssza a csőrét sok embernek, de ha meg nem futna, csak az előbb említett módon, azért sírna mindenki. A másik meg, hogy azt se tudják, mekkora szop*s egy-egy objektet úgy megcsinálni, hogy mindennek megfeleljen (nem feltétlen az avarra gondolok természetesen), mégis azoknak a legnagyobb a pofája, akik meg sem veszik, hanem köcsög módon lewarezolják, és még rinyálnak is. Na ez a legnagyobb pofátlanság. Akinek nem inge, ne vegye magára.
[ Szerkesztve ]
-
tome.jr
addikt
Valamit te félrenéztél én nem vertem semmire a mellem Tény hogy szarul néz ki ott a textúra, főleg egy AAA kategóriás játéknál, főleg a legelső pályán.
Elhiszem, hogy személyes sértésnek veszed programozóként a warezt, de most ez hogy is jön ide? A warez miatt lett szar a textúra, emiatt lett DX9 a beígért DX11 helyett? Egyébként meg minden játékom eredeti, de pont az ilyen elcseszett darabok miatt gondolom meg kétszer is mire költöm a pénzem.
-
nagyúr
válasz -volkovy- #467 üzenetére
Még annó a főiskolában informatikusként nem ittam, csak 3ds maxot, meg pshopot tanultam magamtól. Persze, az utolsó évet azért végigbuliztam, az kellett
Aztán bekerültem egy demoscene csapatba, nekik is modelleket készítettem az intro-kba, aztán már nem is emlékszem... Jelentkeztem egy grafikus céghez, felvettek, és azóta is ezt csinálom. Fejlődni mindig kell, mert mindig jön valami új dolog, dehát ez van Az már már kérdés, hogy pár becsődölt már, ahol dolgoztamtome.jr: Bocsánat, nagy %-a általánosan szólt pár emberhez a mondanivalómnak, csak te hoztad ki belőlem. Tipikusan, a valakin ki kell tölteni. Szóval ne vedd magadra Ja, és nem programozó vagyok,hanem grafikus. Csak úgy dolgozok, ahogy az a programozónak jó/kéri. Ezért ismerem ezt az oldalát is.
[ Szerkesztve ]
-
-volkovy-
tag
-
WongFeiHong
senior tag
Extreme módban nyomom most és már sirok néha olyan a látvány Nagy kérdés hogy dx11 tud még erre dobni egyáltalán? /Tessellation-ön kivül persze/
-
VinoRosso
addikt
Nem tudom mit értesz felosztáson, de manuálisan nem kell babrálni semmit. A tesszelláció nem sokban különbözik a POMtól level design szempontból, csak annyiban hogy ez ténylegesen geometriát módosít, és emiatt jobb minőségű, ugyanakkor teljesítményigényesebb is jelenleg, és lehetnek kissebb hibák az eltolt vetrexek illesztésében, ezt leszámítva ugyan úgy materialként használható. Viszont meg lehet taláni az egyensúlyt a teljesítmény és a minőség közt (sőt, a CE3-al lehet igazán faragni az FPS-eket), csak rohadt sok munka kell hozzá, ami sok idő, ezért és gondolom a hibák elrejtése/kiküszöbölése miatt késik a dx11 támogatás. Akkor amikor piacra dobnak egy platfromot, amit agyon vissza fognak liszenszelni a jövőben nem az az elsődleges, hogy minden erőforrást az ezzel készült játékra használjanak fel.
Viszont apró levelekre nem szoktak használni se POM-ot se tesszellációt, mert ezek nem nagyon kerül(hetnének) szem elé, ahol igen ott egy nagyobb felbontású textúrát és mesht használnak, mivel az többet javít a látványon(nagy leveleknél más a helyzet). Kicsit alábecsülték a Cryteknél a projekt határidejét, csúsztattak is, de talán kevés volt még így is az idő, és elkapkodták a végét, gondolom azért maradtak benne ilyenek.Kevesebb pénzt kellet volna elszórni marketingre, többet fejlesztésre. Normál esetben van egy grafikai finomhangolás az átadás előtt, erre kevesebb idő juthatott a szükségesnél, de majd modokkal úgyis feltupírozzák, feltéve ha moddolható lesz a game. -
Teasüti
nagyúr
Hol kell aláírni?
Amúgy kicsit kibaszásnak élem meg ezt a jelenséget. Azért elvárnám, h kimaxolt grafika mellett már ne legyenek ilyen impotens LOD korlátozások, igenis mutassa meg a játék és az engine, amire képes! Még ha ehhez quad sli is kell... (nem probléma hosszú távon, max majd 5 év múlva ha előszedem újra, akkor már jó lesz)
Vagy LOD maxra, általános beállítások minimumra... Inkább legyen gyengébb a látvány, de nekem ne tűntessen el objektumokat!Vagy legalább vmi tweak, vagy advanced opció.
Nem muszáj a nagyközönségnek ezt használni, akinek nem tetszik, h diavetítés, az üljön az ujjába! De én látni akarom a 100 méterre lévő fűcsomót is, ne az orrom előtt bukkanjon fel, mert ez erősen illúzióromboló. Képzeljetek el egy mezőt, tele fűvel! Na most a gagyi LOD beállítások miatt a kamera előtt 5 méterrel éles kontúr mentén spawnolnak, mögötte nincs semmi, csak a kopasz és sík föld. És ettől agyfaszt kapok, mintha egy kis k.cs.g eső felhő lenne a fejem felett, ami követ engem.
A fűves példához a szemléletesség kedvéért ragaszkodom.Szóval szvsz hiába a next gen grafika, hiába dx11 meg kutyafa..a, ha szemellenzővel kell közelekedni.
Lásd pl GTA 4, nincs olyan hardver, amin tökélesen futna, de megoldott benne a látótávolság. Ha akarom, feltolhatom a csúszkát és akkor az a nyamvadt kuka nem elém spawnol, hanem már a távolban is ott lesz. Ennyi.
Bocs, előjött belőlem. Offtopic.
-
VinoRosso
addikt
Ha le tudod írni pontosan milyen objecteknél tapasztaltad ezt(növény,épület,autó,karakter, egyéb tárgy), akkor meg tudom mutatni melyik konzol változóval lehet állítani. Nem feltétlenül LOD, vegetációra általában előbb kapcsol be a sprite-osítás minthogy LOD-ot váltana illeve 300 poly alatt nincs is LOD object , illetve az is lehet hogy csak simán a látótávot állították kissebbre. Két módon lehet finomhangolni, van egy globális ( minden adott típusú objectre egyformán) és egy lokális (konkrétan az adott fűcsomóra) hat, az előbbihez férsz hozzá konfigból vagy konzolból, az utóbbit meg a designer állítja be. Igazából akkor tudnád a jelenséget megszüntetni a játékból, ha az utóbbiakat piszkálgatnád, de az azt jelenti, hogy minden egyes objectre(vagy legalábbis egy lokális csoportra) külön külön be kéne állítgatnod, és ha megnézed hogy hány object van egy jelenetben (ami ugye dinamikus objectekett is tartalmaz) és ez hány szemszögből látszódhat, akkor rájöhetsz hogy ez nem egy pár hónapos, hanem kb éves vagy anál több munka lenne.
(#479) Teasüti : Mint írtam ez igazából nem egy cvar-on múlik, hanem böszme sok kisérletezésen, gondolkodáson, és munkán, illetve a designer képeségein, mert lehet valaki 2x-3x olyan gyorsan csinálja ezt mint az átlag, illetve tud trükköket amik segíthetnek. De hogy a beállítás mizériára reagáljak, van 3774 cvar, ennek kb a 5-öde 10-ede ami grafikai beállítás, ami így is bődületesen sok, lehet kísérletezgetni.
[ Szerkesztve ]
-
donpedro13
csendes tag
Azt hiszem már csak a BF 3-ban bízhatunk
-
JoolsNOS
veterán
válasz WongFeiHong #476 üzenetére
Nem mind1 miért sírsz? Tetszik vagy nem?
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 16Gb DDR4 3000, Seasonic Focus 650 Platinum
-
wolfman
veterán
válasz -volkovy- #466 üzenetére
Akkor megyünk a fejlesztő cégek ajtajára dörömbölni, hogy megoldják vagy masszakre lesz!
Teasüti:
"mutassa meg a játék és az engine, amire képes! Még ha ehhez quad sli is kell... (nem probléma hosszú távon, max majd 5 év múlva ha előszedem újra, akkor már jó lesz)"Tökéletesen egyet kell értsek! Erre mindenképpen megoldást várok vagy kill em all!
[ Szerkesztve ]
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
wolfman
veterán
válasz VinoRosso #481 üzenetére
Ha meg tudod nekem oldani, hogy a Crysis 1, Warhead, Assassins Creed 2 (1-re nem emlékszem) játékokbvan megnövekedjen a látótávolság igen nagyra, és mindezt vagy
1.: Csinálsz egy fájlt amit elküldesz nekem és nekem csak be kell másoljak vagy
2.: Megmutatod hol lehet pár értéket átírva megoldani
akkor én te neked baromi hálás leszek! Azért mondom hogy egyszerűen, mert ha itt külön progikat meg apjaf..zát kell feltenni meg programozni hogy ezt el lehessen érni, akkor mintha nem lehetne megcsinálni!„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
nagyúr
Nem néztem megy egyikben sem, a 3DBrigade-nál meg nemigen szóltak, hogy elküldték-e a cégeknek, akiknek dolgoztunk.
Pár játék, amin dolgoztam a teljesség igénye nélkül (úgysem ez számít, legalábbis nekem):- pure
- two worlds II.
- Silent Hill
- gormiti
- big hunter game
- flight simulator x
- pár iPhone-os játék, stb.Meg persze a most futók (nem a 3DBRigadenál már természetesen, ezennel üzenem, várom a pénzem) amiket nem mondhatok el.
-
VinoRosso
addikt
Csak egy szöveges fájltban kell értékeket megadni, nem egy nagy etwas. A linkelt oldalon rákerestem arra, hogy dist és LOD és ezek közül kibogarásztam párat a teljesség igénye nélkül(C1,C2 és Warheadben is működik valszeg) :
con_restricted 0 - korlátozott mód kikapcsolása (hogy minden változóhoz hozzáférjünk)
e_FoliageWindActivationDist - szélfújás animáció távolsága növényzetre
e_LodMax - hány LOD object lehet max
e_LodMin - hány LOD object lehet min
e_LodMinTtris "- ennyi tri alatt nem töltődik be LOD obkect
e_LodRatio "4" - globális szorzó LOD arányra, ennek a függvényében(fordított vagy egyenes arány azt nem tudom fejből) kezd el LOD-olni egy adott távolságon túl,
e_MaxViewDistance - max látótáv (-1 végtelen), - gondolom statikus objectekre
e_ProcVegetationMaxViewDistance - procedurális vegetáció látótávolsága
e_ShadowsCastViewDistRatio - nap/hold árnyékok látótávolságát állító szorzó
e_ShadowsCastViewDistRatioLights - egyéb fényforráshoz tartozó árnyékok látótávolsága
e_TerrainDetailMaterialsViewDistXY - X és Y irányba vetített terep textúrák látótávolsága
e_TerrainDetailMaterialsViewDistZ . Z irányba vetített tereptextúrák látótávolsága
e_TerrainLodRatio - terep mesh LOD szorzó ( kissebb szám távolabb vesz vissza a mesh felbontásából, nagyobb meg közelebb )
e_TerrainTextureLodRatio - terep textúra LOD
e_VegetationMinSize - ennél kissebb növényeket nem renderel (értelemszerűen 0 ha mindent látni akarsz)
e_VegetationSpritesDistanceRatio - milyen távolság után váltsa le a növényeket sprite-okra
e_VegetationSpritesMinDistance - ennél közelebb lévőket nem sprite-olja
e_VegetationSprites - használjon e sprite-ot (0=nem)
e_ViewDistMin - látótávolság minimuma
e_ViewDistRatio - áltlános szorzó a látótávra
e_ViewDistRatioLights - fények látótávolsága
e_ViewDistRatioVegetation - vegetáció látótávolsága (nem procedurális)Ezeket vagy beírod egy autoexe.cfg-be a játék könyvtárában, vagy játék közben megnyomod a 0-t és ott a konzolba, vagy indításkor paraméterként megadod (parancssorban vagy batch file-ban) + jellel közvetlenül a változónevek előtt, és akkor működnek.
Ezeket érdemes még beírni játék közben:
r_DisplayInfo 1 - statisztikákat jelenít meg a jobb felsőben
sys_budget_frametime 30 - FPS várt értéke ( annyit irsz be ahányon játszani szeretnél, és piros ha alatta zöld ha felette van)
sys_budget_numdrawcalls - VGA hívások számának várt értéke
sys_budget_sysmem 4096 - rendszermemória keret
sys_budget_videomem 512 - VRAM keret
sys_enable_budgetmonitoring 1 - ezzel lehet monitorozni az aktuális értékeket a bal felsőben, DX9-ben működik csak(#489) Teasüti - Nem, a Crysisról beszéltem természetesen. FC2-őt én se bírtam végigjátszani.
-
Fairplays
tag
Srácok, ezt nem próbáltátok még? Ezzel a progival eléggé testre szabható a grafika... Asszem ennek örülni fogtok
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Én egy éve eldöntöttem, hogy a büdös életbe többet nem költök (game) PC-re, mivel a konzolokat nyomják. A kártya átlagosan 160-180 között van és egy jó állapotú xbox meg 25 körül, és mind a kettővel megy a nagy crysis2, ráadásul hiába nyomtan mindent csordultig maxra, én nem láttam egetverő változást.
Főleg ha fekve DD-ban is tudom nyomni, ettől függetlenül nekem ez a játék nem jött be és a második részt is abbahagytam 2 óra után. Nekem unalmas.
A 6990-es kártya is (5970 helyett) csak azért került a gépembe, mert semmibe nem került nekem.
-
Gyula84
veterán
Gratulálok ennyit ér
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Joe.36
addikt
Nem tudja valaki mikor lesz magyar felirat ?
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eladó Konfig! I5-9400F 512GB SSD 16GB DDR4 RX480 8GB!
- Lenovo ThinkPad T490: i5-8365U/16GB/1TB NVMe SSD/14" FHD,IPS,Matt/Win 10Pro
- iPhone 15 128gb Blue
- Ú, bontatlan, iPhone 16 Pro gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- Mint az új !! iPad Pro M2 12.9" 128 GB Wi-Fi + Pencil 2 + 6HÓ Apple Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen