Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    Nem kenyerem a meg nem értett művészek pátyolgatása, de meg kell védenem a C4 Cactus formatervező csapatát, mert ez az autó egy korszakos design ikon.

    A feszültséget az okozza, hogy a többség az orvosi steril szobánál is unalmasabb VW-konszern formaterveknél bonyolultabbtól rosszul van és az ipari formatervezéssel kapcsolatos alapvető ismeretek is erősen hiányosak.

    A C4 Cactus egy remekül megkomponált tanulmányautó, amit végül kiengedtek az utcára is. Nem azoknak készült, akiknek egy Volkswagen (hasonlóan unalmas másik márka insert here) a non plus ultra, nem azoknak készült, akik kapuzárási pánikot kompenzálva akarnak feltűnősködni (random olasz szupersportkocsi márka insert here), nem azoknak készült, akik el akarnak vegyülni a forgalom szürkeségében. A C4 Cactust azok vásárolják, akik nyitottak a nem hétköznapi formákra.

    Egyébként a C4 Cactusból készült egy szörfös-tengerpartos kivitel is, ami a szintén idővel ikonná vált Méhari leszármazottja, slaggal kimosható belsővel, meg ilyenekkel:

    A Méhari innen lehet ismerős a legtöbb magyarnak:

    Nem gyártottak belőle sokat, de azért Saint Tropez környékén még most is sok szaladgál belőle és imádják a gyűjtők.

    Apropó hétköznapi formák: A Citroen a 2017-ben érkező C3-at is hasonló elvek mentén rajzolta meg, de már emészthetőbb csomagolásban. Szóval a most fintorgást kiváltó megoldások is idővel beleolvadnak a katyvaszba, akár a Nissan Juke vagy jó pár ős-Citroen.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Ghoosty #25 üzenetére

    "ez csak elektromos ablakemelős probléma, tekerős még lehetne ettől"

    A fő célcsoport, olyan fiatalok, akik még nem éltek a billenthető ablakok korában. Nekik ez nem hiányosság, hanem kúl fícsör.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz UnA #34 üzenetére

    Én is egyre többet látok szaladgálni az utakon, de nehéz megtörni a jeget. Számos francia és olasz autó, amiknek a maguk idejében megosztó, furcsa formája volt, csak azután lett kultusz tárgy, hogy valamilyen hírességet láttak meg benne vagy filmben szerepelt.

    Ide pedig járnak a stúdióba hírességek, olykor meg autókat fotóznak reklámokhoz. Múltkor egy Ferrari 488 GTB gurult be, most éppen egy Bentley Continental GT, ezekhez képest egy BMW M3 F80 vicces kis játékautó. Ezek is szépek a maguk nemében, de a C4 Cactus nem ezekkel versenyez, sőt igazából semmi mással sem. Ez tényleg csak az ínyenceknek való. Mindenesetre nekem üde színfolt már csak az egy szem vörös Mazda 6-ost megpillantani a rengeteg fehér-ezüst-fekete Volkswagen és Audi között, annyira vágyja már a szemem az ingereket.

    Eddig egyszer láttam itt parkolni az iroda előtt C4 Cactust, az is egy fiatal ruhatervezőé volt. Nagyjából ezzel be lehet tájolni a célközönséget.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Chaser #54 üzenetére

    Van multifunkciós kormány, de nem lehet mindent vezérelni róla. A Citroen ezt az autót úgy tervezte, hogy az exterior és interior designer csapat teljesen szabad kezet kapott, aztán a műszaki tartalom és általános kezelhetőség meg lett amilyen lett.

    Ez egy utcai forgalomba engedett tanulmányautó, kár tőle ennél többet várni.

Új hozzászólás Aktív témák