- A Baseus legfrissebb Type-C dokkolója nem csupán sokrétű, de helytakarékos is
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Milyen egeret válasszak?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen TV-t vegyek?
- Mini-ITX
- Hővezető paszták
- Akár 368 TB-nyi NVMe SSD-t is pakolhatunk a Western Digital "kofferébe"
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Leépítésekbe kezd a Grand Theft Auto kiadója
it A munkaerő 5 százalékát bocsájtja el a Take-Two, valamint egyes projekteket is leállít.
-
Alulról bővítette professzionális VGA-it az NVIDIA
ph Az RTX A1000 és A400 ugyanarra a GA107-es GPU-ra épít.
-
Ghost of Tsushima: Director's Cut - Íme a gépigény
gp A PC-s kiadás crossplay és trófea támogatással érkezik hamarosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
Nem kenyerem a meg nem értett művészek pátyolgatása, de meg kell védenem a C4 Cactus formatervező csapatát, mert ez az autó egy korszakos design ikon.
A feszültséget az okozza, hogy a többség az orvosi steril szobánál is unalmasabb VW-konszern formaterveknél bonyolultabbtól rosszul van és az ipari formatervezéssel kapcsolatos alapvető ismeretek is erősen hiányosak.
A C4 Cactus egy remekül megkomponált tanulmányautó, amit végül kiengedtek az utcára is. Nem azoknak készült, akiknek egy Volkswagen (hasonlóan unalmas másik márka insert here) a non plus ultra, nem azoknak készült, akik kapuzárási pánikot kompenzálva akarnak feltűnősködni (random olasz szupersportkocsi márka insert here), nem azoknak készült, akik el akarnak vegyülni a forgalom szürkeségében. A C4 Cactust azok vásárolják, akik nyitottak a nem hétköznapi formákra.
Egyébként a C4 Cactusból készült egy szörfös-tengerpartos kivitel is, ami a szintén idővel ikonná vált Méhari leszármazottja, slaggal kimosható belsővel, meg ilyenekkel:
A Méhari innen lehet ismerős a legtöbb magyarnak:
Nem gyártottak belőle sokat, de azért Saint Tropez környékén még most is sok szaladgál belőle és imádják a gyűjtők.
Apropó hétköznapi formák: A Citroen a 2017-ben érkező C3-at is hasonló elvek mentén rajzolta meg, de már emészthetőbb csomagolásban. Szóval a most fintorgást kiváltó megoldások is idővel beleolvadnak a katyvaszba, akár a Nissan Juke vagy jó pár ős-Citroen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- A Baseus legfrissebb Type-C dokkolója nem csupán sokrétű, de helytakarékos is
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Horgász topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Windows 11
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Hegesztés topic
- További aktív témák...
- Zsír Lenovo ideapad 5 14ALC05 Prémium Ultrabook -40% 14" Brutál AMD Ryzen 7 4700U 8Mag 8/512 FHD IPS
- Apple Airtag új, bontatlan és tokok - Darabra is 1db/11eFT 2db/21eFT 3db/31eFT
- Apple Pencil 2022 (1. generáció)
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 "Golyóálló" Üzleti Laptop 14" -50% i7-10610U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Eladó Asus Z13 i7-12700H 16GB RAM RTX 3050 Ti 1 TB
- Kinap (Кинап) 90Y-2 Retro/Antik vetítőgép elektoncsöves erősítő
- Samsung Z fold 5
- Dell Optiplex 3020 MT, i3-4160 CPU, 4GB RAM, 500GB HDD, Windows 10 asztali számítógép pc
- Sony ericsson U1i Saito,dobozos demo
- Dell Optiplex 7010 MT, i5-3470 CPU, 250GB SSD, 8GB RAM, 500GB HDD, Windows 10 asztali számítógép pc