Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • roadside

    csendes tag

    fLeSS, ha már a HWSW-n írogatsz a Fórumba, miért nem olvasod el a hozzászólásokat? A Far Cry eredményeknél általad feltüntetett digit-life cikk egyszerűen hazugság. Mindenki aki tájékozott a Far Cry-ban az tudja, hogy a PS2.0b és PS3.0 bekapcsolásához feltételek kellenek, különben az engine be sem engedi őket kapcsolni (-1 értékkel térnek vissza). Mi szükséges a Pixel Shader 2.0b/3.0 teszteléséhez?

    - NVIDIA 6800 alapú videokártya a Pixel Shader 3.0, ATI Radeon X800 alapú kártya a Pixel Shader 2.0b teszteléséhez.
    - DirectX 9.0c
    - ATI: Catalyst 4.7 meghajtóprogram, NVIDIA: Forceware 61.77
    - HLSL Command-Line Compiler a Far Cry Bin32 könyvtárába helyezve.
    - Megfelelő konzolparancs.

    Mivel teszteltek a fenn említett cikkben?
    - ATI drivers v6.458 (CATALYST 4.7beta); NVIDIA v61.45.
    - DirectX 9.0b

    Szóval fogalma sem volt a tesztelő csávónak mit is csinál.

    -= Nem a szegénység a legnagyobb gond a világon =-

Aktív témák