Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • orbano

    félisten

    válasz lenox #70 üzenetére

    Nem terheli a procit, mivel a cikk is irta, nincs predikció, fix osztási arányok vannak. A játékokhoz profilok töltődnek be, gondolom be van állítva ez az arány is. De mindenesetre runtime már nem állítódik... Bár szerintem igazán megcsinálhatnák a köv.gen. karikban dinamikusra, hardveresen, hogy ne a procinak kelljen.... bár nem hiszem, hogy két renderelési idő összehasonlítása, időben átlagosítva, és ez alapján egy arányállító függvény meghívása komoly leterhelést jelentene a procinak egy neuronháló és egy oktális AABB fa kiszámolása között :DDD
    Azt sem tudom elképzelni, hogy az nVidia driver ezzel teljesítménycsökkenést okoz. Írtam már ilyen terheléselosztást fizikai és grafikai renderelés között (a frameratehez és az objektumok numerikus igényeihez igazítottam a fizikai szimuláció felbontását és nem okozott teljesítménycsökkenést...O(1)-es műveletről lévén szó...

    A vér nem válik VAZZE!™

Új hozzászólás Aktív témák