Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
Nem terheli a procit, mivel a cikk is irta, nincs predikció, fix osztási arányok vannak. A játékokhoz profilok töltődnek be, gondolom be van állítva ez az arány is. De mindenesetre runtime már nem állítódik... Bár szerintem igazán megcsinálhatnák a köv.gen. karikban dinamikusra, hardveresen, hogy ne a procinak kelljen.... bár nem hiszem, hogy két renderelési idő összehasonlítása, időben átlagosítva, és ez alapján egy arányállító függvény meghívása komoly leterhelést jelentene a procinak egy neuronháló és egy oktális AABB fa kiszámolása között
Azt sem tudom elképzelni, hogy az nVidia driver ezzel teljesítménycsökkenést okoz. Írtam már ilyen terheléselosztást fizikai és grafikai renderelés között (a frameratehez és az objektumok numerikus igényeihez igazítottam a fizikai szimuláció felbontását és nem okozott teljesítménycsökkenést...O(1)-es műveletről lévén szó...A vér nem válik VAZZE!™
Új hozzászólás Aktív témák
- Külpolitika
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Milyen légkondit a lakásba?
- OLED TV topic
- Bíró: Zuckerberg nem felelős azért, amit a közösségi média a gyerekekkel tesz
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Napelem
- Milyen TV-t vegyek?
- Linux kezdőknek
- Amazon: nem a kötelező az irodai munkával akarják kirúgni az embereket
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest