Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz csibe1 #34 üzenetére

    Egen, az MX518 az nagyon nem egy M6800. A ~103-105 grammjával nem egy könnyű egér, de még pont azon a mezsgyén lavírozik, amit a high skillerek felső határként kezelnek (értsd nem nagyon látsz olyat közülük, aki ennél nehezebbel nyomja), mellesleg első 16 bites adatsávval rendelkező MX5xx. Nem véletlenül lett milliók kedvence.

    Egyedül az sajnálatos, hogy a V2 esetében (1600 helyett 1800 a max. cpi, de ugyanaz az érzékelő van benne; Avago ADNS-S3080, csak az "E" variáns) elhagyták a V1 öt kisebb talpát, amit még az MX 510/MX 500-tól örökölt és három nagyobb darabra cserélték (just why?), meg az alsó, áttetsző burkolatot szanálták és szimpla műanyag lett helyette (megintcsak whyyy?). Amúgy jópár speckó, limitált kiadást is megért, amik csak a burkolat festésében tértek el az alap változattól.

    "Azóta néha még megnézem az egeres teszteket, de nekem nem kell a 20ezres dpi, nem értem mi a lényeg, főleg ha nem stabil."

    20k cpi nem kell az égvilágon senkinek. Ez egy a sok marketing bullshitből, a reális maximum, amit egy olyan keze alatt látsz, aki tudja is, hogy mit csinál, úgy 2000 cpi környéke (de inkább kevesebb, inkább 400 és 1600 között, de a leggyakoribb talán a 400 és a 800), pláne, hogy a manapság talán két legelterjedtebb high-end szenzor (PixArt PMW 3360, PixArt PMW 3389, nagyon jók) 2000, illetve 1900 cpi felett 32 frame-nyi smoothingot produkál.

    A "stabil" alatt nem tudom mit értesz, de az is tény, hogy számos szenzor magasabb cpi értékeken elkezd jitterelni, még több smoothing jön, megesik, hogy csökken a perfect control, szóval sehogy sem jó ez.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Új hozzászólás Aktív témák