- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Nikon DSLR topik
- Házimozi haladó szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Egen, az MX518 az nagyon nem egy M6800. A ~103-105 grammjával nem egy könnyű egér, de még pont azon a mezsgyén lavírozik, amit a high skillerek felső határként kezelnek (értsd nem nagyon látsz olyat közülük, aki ennél nehezebbel nyomja), mellesleg első 16 bites adatsávval rendelkező MX5xx. Nem véletlenül lett milliók kedvence.
Egyedül az sajnálatos, hogy a V2 esetében (1600 helyett 1800 a max. cpi, de ugyanaz az érzékelő van benne; Avago ADNS-S3080, csak az "E" variáns) elhagyták a V1 öt kisebb talpát, amit még az MX 510/MX 500-tól örökölt és három nagyobb darabra cserélték (just why?), meg az alsó, áttetsző burkolatot szanálták és szimpla műanyag lett helyette (megintcsak whyyy?). Amúgy jópár speckó, limitált kiadást is megért, amik csak a burkolat festésében tértek el az alap változattól.
"Azóta néha még megnézem az egeres teszteket, de nekem nem kell a 20ezres dpi, nem értem mi a lényeg, főleg ha nem stabil."
20k cpi nem kell az égvilágon senkinek. Ez egy a sok marketing bullshitből, a reális maximum, amit egy olyan keze alatt látsz, aki tudja is, hogy mit csinál, úgy 2000 cpi környéke (de inkább kevesebb, inkább 400 és 1600 között, de a leggyakoribb talán a 400 és a 800), pláne, hogy a manapság talán két legelterjedtebb high-end szenzor (PixArt PMW 3360, PixArt PMW 3389, nagyon jók) 2000, illetve 1900 cpi felett 32 frame-nyi smoothingot produkál.
A "stabil" alatt nem tudom mit értesz, de az is tény, hogy számos szenzor magasabb cpi értékeken elkezd jitterelni, még több smoothing jön, megesik, hogy csökken a perfect control, szóval sehogy sem jó ez.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.