- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen egeret válasszak?
- Fujifilm X
- Androidos tablet topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Luck Dragon #49 üzenetére
Ez részben a felhasználási módtól is függ. Én pl: dízelt 30k futás alatt és városba nem ajánlok senkinek, mert a legtöbb autógyártónak eleve nyűgös volt Euro 6b-től fölfelé a motorgyártás, nekünk is volt részecskeszűrő problémánk még olyan autóval is, amivel pályáztak. Ugyanez városban esélyesen hatalmas javítási költségeket produkálna, eleve nagyobb vételár mellé, ezt nem hozza vissza az a pár literes fogyasztás különbség.
Flottában nálunk javarészt sajna dízelek vannak a futásteljesítmény alatt, átlagosan szerintem éves szinten bőven 30k fölött futnak az autóink. Emiatt sincs öreg autónk, 3-4 évesen már távoznak a flottákból. Egyébként mi szeretjük a Kia dízeljeit (javarészt Ceed), 100k-ig általában egy extra történet szokott vele lenni, az pedig egy megfáradó kuplung, ami kicsivel 100k feletti javítást igényel. Ezen kívül semmi extra. Kollégák szerint az Octavia a másik, ami sok extrát nem kér, egyedül a gátlók szokták megadni magukat, de az viszont még olyan 60k körül. Én szeretem a Suzuki motorjait is, kiterjesztett garanciával 3+7 évet vagy 200.000 kmt vállal - magánszemélyeknek - motorra, turbóra, váltóra, ami elég meggyőző tud lenni. A Vitara az 1.4 boosterjettel fürge autó, ha pályán nem mész 150 felett, akkor 7 liter alatti fogyasztással is elmegy- úgy, hogy én lendületesen közlekedek általában -, ami parádés egy SUVnál. Nyilván anyaghasználat miatt még sokan irtóznak tőle, pedig ez már rég nem az a papírsárkány, mint anno, de az tény, hogy "hányásbiztos" az ajtó.
Saját használatra egyébként én egy Vitarát vagy swiftet simán el tudnék képzelni, - el is képzeltem, csak a vasaló SSS 1.6 szűkösebb volt a twingo RSnél. -, a sima swift szerintem még mindig egy éhezőművész és viszonylag olcsón fenntartható. Az új ceed nagyon jó beltérrel jön, azt is talonban tartanám, de majd erről akkor nyilatkozom, ha kifutnak az első benzinturbós darabok. Jelenleg csak 30-40k van bennük, az nem sok tapasztalat
Csak iránymutatás egyébként, amiket írok, mert pl: pont az autós topikban mondta az egyik kolléga, hogy a gen1 C'eed-ek 1.4 motorjánál megdöglik a szíjfeszítő és hazavágja a motort. Mi ilyet sose tapasztaltunk, valószínűleg pont azért, mert viszonylag korán és fiatalon cseréljük az autókat. Opelt mi teljesen elengedtük anno, azt passzolom, hogy milyenek az új PSA darabok, Fordból is inkább csak a Transit vonal megy, némi focus, és connect tourneoval vegyítve. Ami egyébént családosként még egy jó darab lehet. Igaz, 1.6 dízel, de nem vészes a mozgása, a helykínálat pedig királyi benne. Fordos nyűglődésből annyik hogy a kédergumik leválnak az autókról - mint a focusnál és a transitoknál is -.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Luck Dragon #53 üzenetére
Renaultból jelenleg olyan 10 darab van, nem túl jelentős a flotta, egy része Megane Grandtour, a többség viszont Clio. Cliok nagyon fiatalok, de az egyik legolcsóbb "kisautó" a piacon és eddig panasz nem volt rájuk. PSAn belül Citroenből van kb. 80-100 darab, de személyautónk jelenleg egy sem, ha jól emlékszem, ami a legközelebb áll hozzá az a C4 Profi, a többi a Jumper, Jumpy, berlingo trió. Itt azért megvannak a szokásos "apróságok", néha kis rosszalkodások, néha nagyobb sz*pások. Most pl: az egyik Jumper haldoklik, hogy kb. 60 km-enként leáll és a szerviz nem tudja mi a baja. Személyautóknál ami volt gond, az is inkább szoftveres és némi elektronikus gond. De ezeket ugye nyúzzák rendesen, szóval nem csoda, ha bennük van a nyűglődés. Peugeot megint ritkaság nálunk, összesen azt hiszem 3 vagy 4 3008-as van csak, de abból a legidősebb sincs 2 éves.
Szóval ezek inkább a szokásos PSA elektromos csatlakozó és szoftveres gondok, néha 1-1 garanciális hibával, de nagy csodák ezeknél nincsenek, pl: PSAs autónál nem szakadt még át a hengerfal, mint pl: az első szériás 2.0 Transitoknál. Pedig az is PSA blokk.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- EAFC 24
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Villanyszerelés
- VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
- NBA és kosárlabda topic
- Parfüm topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5