Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz WhiteWalker #11 üzenetére
A céges Fordok brutál módon bírnak letérdelni, a flotta le is lett adva fateréknak ahogy van.
Én mondjuk speciel a belsejüket nem bírom.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz WhiteWalker #11 üzenetére
Motor terén PSA blokkokkal dolgoznak ők is. Dízeleknél 100k alatt flottában rendszeres volt a kettőstömegű halála, a kisebb ecoboostok hullanak, transitoknál az új 2.0 dízelek sem sikerültek jól, mert abból is akadt olyan, ami 60k körül átszakadt hengerfallal várta hónapokig a motorcserét. Transitoknál ergonómia terén szerintem visszaléptek, egy halom apróság van szinte minden típusnál, ami idegesítő és régóta fennáll (pl: gumikéderek problémája).
A haszongépjárműveket nehéz kiváltani - illetve talán a PSA alternatívák még rosszabbak -, plusz pl.: kisbusz terén méretben és ár/ értékben nem nagyon van alternatíva. Személyautók terén Ceedek felé mentünk el, kevesebb a macera velük, egyedül az assisstance ami gyengébb náluk.
Cappa #13: Nálunk inkább 100-as nagyságrendekről beszélünk, nem 1-2 darabról.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz WhiteWalker #11 üzenetére
A fő probléma valószínűleg az, hogy elég sok horror történet kering a neten arról, hogy a Ford hazai képviselet hogy hagy trutyiban egy-két vevőt a vásárlás után, a garancia elég képlékeny fogalom náluk (Porsche Hungáriánál dettó). Bár az is igaz, hogy kevés az olyan gyártó, akinek a támogatásáról és ügyfélkezeléséről negatív felhang nélkül lehet szólni a magyar piacon - nekem csak a Toyota meg a Mazda jut eszembe (mondjuk utóbbi márkaszervizeit nagyítóval kell keresni a térképen). Európaiak közül talán pont a Renault az, aki az átlagnál kicsit jobban odateszi magát, de ott is van ocsú a búza között. Érdekes, hogy ez fel sem merül az okfejtések között, pedig tapasztalatok alapján pont egy rosszul kezelt gyári hiba vagy nemtörődöm márkaszerviz szokta a legtöbb bosszúságot okozni, nem pedig az, hogy milyen hosszú a csomagtér vagy hány lóerős a motor. Még akkor is, ha a legtöbb vásárló gond nélkül megússza, s tényleg ritka a hibás jármű - de ha van, akkor szar dolog egy sok millió vagyontárggyal fogyasztóvédelemhez rohangálni.