Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • julius75

    aktív tag

    válasz forumpista #69 üzenetére

    Megpróbálom.

    Az egyik és legfontosabb: ízlések és pofonok. Talán te is hordasz olyan cipőt, sapkát, órát, stb. amit én lehet, hogy bottal sem piszkálnék meg.
    Na most, ha kiadok éppen 20+ milliót, (mert pl. megtehetem) egy autóért, akkor engedtessék már meg, hogy ha egy iX3 tetszik ne kelljen Model 3 performance-t venni....mert az alacsonyabb és esetleg rövidebb 20 centivel.

    Aztán elbagatelizálod ugyan, és kívánom soha ne is ismerd meg az igazi derékfájást, de hidd el, rohadtul nem mindegy hogy milyen magasra ülök be, szállok onnan ki, és milyen pozícióban teszem meg a vezetéssel töltött időt.

    Aztán a leggyülöltetebb indok a SUV ellenzők körében, de akkor is igaz: egy XC90-ben nagyobb biztonságban tudom magam, mint egy Passatban. Tetszik vagy sem, a Volvo bizony jóval nagyobb autó, (a hátrányaival együtt), de amennyi idióta barom ma az utakon közlekedik, igen is jobbak vele az én és családtagjaim túlélési esélyei.

    A mai SUV-okra pont az általad értelmes nevezett indok nem igaz, ugyanis nem valók terepre.
    Egyik sem. Sem a GLE, sem az X5, sem az XC90, sem társai.
    Terepre pick up, vagy terepjáró kell, nem SUV.

    Végezetül egy idézet (mert itt én be is fejeztem ezt a meddő vitát):
    "Ha én lennék a törvényalkotó és kicsit is számítana a környezetvédelem, akkor az összes 1 tonna feletti autót brutális büntetőadóval sújtanék"

    Szerencsére ahol ezek a dolgok eldőlnek ott picit szélesebbre van húzva a függöny......
    Szép napot.

Új hozzászólás Aktív témák